رزمایش نیروی هوایی قطر برای تامین امنیت آسمان در جام جهانی

اعتمادآنلاین|

الجزیره طی گزارشی از رزمایش چند روز پیش نیروی هوایی قطر برای آزمایش سامانه دفاعی کوتاه‌برد «سکای نکس» با هدف تأمین امنیت آسمان قطر در جام جهانی خبر داد.

به گزارش مهر، این سامانه دفاعی که «سکای نکس» نام دارد، یک سامانه کوتاه‌برد ضد پهپادی در ارتفاع پایین است که قرار است در تأمین امنیت جام جهانی قطر ۲۰۲۲ از آن استفاده شود.

این رزمایش با حضور «خالد بن محمد العطیه»، وزیر دفاع قطر، برگزار شد و وزارت دفاع قطر تأکید کرد که این سامانه ضد پهپادی که در اروپا از آن بسیار استفاده شده، با موفقیت ۱۰۰ درصد عمل کرده است.

الجزیره گزارش داد که این سامانه در تامین امنیت جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ و امنیت حریم هوایی قطر نقش آفرینی خواهد کرد.

شنیده شد مقامات عربستان اجازه دادند تماشاگران جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر که کارت «هیا» دارند، بتوانند طی زمان برگزاری جام جهانی به مکه و مدینه بروند و حج عمره ادا کنند.

خالد الشمری، مدیرکل اداره کل روادید وزارت خارجه عربستان گفت که روادید رایگان خواهد بود و امکان ورود به عربستان از ۱۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مل گیبسون علیه تهیه‌کننده متجاوز شهادت می‌دهد

ش اکتبر 15 , 2022
ایسنا نوشت: یک قاضی حکم داد که مل گیبسون می‌تواند برای شهادت علیه «هاروی واینستین» در دادگاه آتی این تهیه کننده متهم به تجاوز جنسی در لس آنجلس فراخوانده شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000