دزدگیر اماکن سیم کارتی سایلکس

در جهان امروز برای جلوگیری از دزدی منازل و اماکن مختلف دزدگیرهای سیم‌کارتی ایرانی و خارجی با قیمتهای مناسب و ارزان توسط شرکت های همکار مجموعه آراد برندینگ تولید شده ‌اند که توسط کارشناسان آن نصب می ‌شوند، شاید به ‌نحوی بتوانیم این دزدگیرها را یکی از اختراعات مهم بشر نام ببریم چرا که تا قبل ‌از اختراع آن مردم دچار مشکلات زیادی بودند.

مشکلات مردم شامل این بود که با خیال آسوده نمی‌ توانستند به مسافرتهای دور و نزدیک بروند، نمی ‌توانستند محل کار خود را بدون نگهبان رها کنند و بایستی حتما علاوه ‌بر قفل معمولی هزینه ‌های دیگری را هم برای امن کردن خانه ‌های خود انجام می‌ دادند و این هزینه ‌ها برای مردم با وضعیت مالی متوسط هزینه ‌های سرسام‌آوری به حساب می‌آمد و خیلیها توان پرداخت‌ آن را نداشتند.

همین مشکلات باعث شد که تولیدکنندگان به فکر تهیه و تولید یک محصول قابل ‌اطمینان و معتبر برای حفاظت از منازل باشند و بتوانند در این زمینه پیشرفت زیادی کنند با به ‌روز شدن و پیشرفت در تولید این دزدگیرهای هوشمند مردم راحتی و آسایش بیشتری را نسبت‌ به قبل پیدا کردند به طوری که می‌ توانند با خیال آسوده کیلومترها دورتر از منزل خود به مسافرت بروند و نگران وسایل منزل و اشیاء گران بهای خود را نداشته باشند و همچنین این‌که این دزدگیر منزل هوشمند سیم کارتی توانسته ‌است سایر هزینه ‌های نگهبانی و حفاظت از خانه را به‌ شدت کم کند و کاهش دهد.

دزگیر اماکن سایلکس

در این مطالب باید گفت که دزدگیر اماکن سایلکس مدل +sg7 در کنار دوربین مداربسته نوعی سیستم حفاظتی بوده که به نوعی می تواند از نفوذ غیر مجاز افراد به داخل ساختمانهای مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و حتی کارخانه جات جلوگیری به عمل آورد بهتر است بدانید برای اولین بار این سیستمها در سال 1853 توسط شخصی آمریکایی به نام آگوستوس راسل پاپ ساخته شد.

این سیستمها دارای آژیر بسیار قوی بوده که به منظور حفاظت از حریم شخصی در مکانهای محتلفی به صدا درآمده که می تواند افراد زیادی را از جمله نیروهای انتظامی را به آن محل فراخواند.

باید بگوئیم که دزدگیر اماکن سایلکس دارای مدلهای مختلفی هستند که به صورت زیر بیان می کنیم.

1- دزدگیر اماکن ساده: این مدل فقط در صورتی که فردی بدون اجازه وارد مکانهایی شود که آن مکانها تعطیل و یا در آن زمان اجازه به ورود نداده باشد استفاده می شود.

2- این نوع دزدگیر علاوه بر اینکه افرادی بدون اجازه به محلی وارد شوند اخطار داده و از طرفی با شماره تلفنهایی که در آن سیستم ثبت شده است با آنها تماس گرفته تا سرقت را اطلاع دهد.

3- دزدگیر اماکن سیم کارتی: این مدل از سیستمها علاوه بر امکاناتی که در موارد قبل گفته شده امکان ارسال پیامک را داشته و همینطور این قابلیت را دارد که دستگاه را خاموش یا روشن کند که باید گفت این سیستمها بیشتر در محیطهای بازار استفاده می شوند.

دزدگیر اماکن سیم کارتی

متأسفانه امروزه به ‌علت بالا رفتن میزان جنایت جرم و دزدیهای متعدد نصب دزدگیر اماکن یک امر مهم به حساب می ‌آید، ویژگیهای مثبت این دزدگیر منزل هوشمند این است که باعث کم شدن هزینه ‌های مربوط به نگهبانی و هزینه ‌های بیمه می ‌شوند، به ‌علت عدم پیچیدگی آن همه ی اعضای خانواده می ‌توانند به ‌راحتی و در مدت‌ زمان کوتاهی استفاده کردن از آن را یاد بگیرند.

و امکان از کار انداختن و لغو آن به صورتی نیست که هرکسی بتواند آن را انجام دهد و به عبارتی انجام این کار توسط مجرمان نشدنی و در کل غیر ممکن می ‌باشد پس به‌ راحتی و با آرامش خاطر می ‌توانید دزدگیر اماکن سیم کارتی را نصب کنید و نگران غیر فعال شدن آن توسط مجرمان نباشید همچنین این که اگر شما فرد حساسی هستید و نگرانی زیادی برای اشیای گران‌ بهای خود و وسایل منزلتان دارید می ‌توانید با استفاده از ویژگی تصویری بودن آن حتی در فاصله ‌های دور با استفاده از تلفن ‌همراه خود وضعیت خانه و محل کارتان را مشاهده کنید.

به ‌طورکلی سیستمهای دزدگیر هوشمند به ‌راحتی می ‌توانند ایمنی منزل شما را در هر ساعتی از شبانه ‌روز تضمین کنند و در صورت نبود شما در منزل به ‌راحتی می ‌توانید به آن اعتماد کنید و فرزندان یا پدر و مادر سالمند خود را بدون هیچ نگرانی تنها بگذارید، به ‌علاوه شما می ‌توانید با نصب کردن آن سیستمهای تهویه و اعلام حریق منزلتان را هم از راه دور کنترل کنید حتی اگر زمانی اینترنت منزل شما قطع بود این سیستم برنامه‌ ای دارد که می ‌تواند وجود خطر را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی کند.

پست بعدی

قیمت حلوا ارده سنتی اردکان یزد

پ اکتبر 13 , 2022
امروزه بسیاری از ما از رژیم های خاصی پیروی می کنیم و بسیاری از خوراکی ها را نمیتوانیم مصرف کنیم. ایزومالت: ایزومالت که از چغندر قند گرفته می­شود،  به جای 99.8% حجم شکر در این محصول به کار می­ رود.میزان کالری ایزومالت نصف شکر است که باعث کنترل چاقی می­ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000