دشمنان می‌پندارند که می‌توانند انقلاب را دچار خدشه کنند؛ خیالی خام است

اعتمادآنلاین|

حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، درخصوص تحلیل حوادث و وقایع اخیر در کشور اظهار داشت: بر همگان روشن است که این جریانات به فوت خانم مهسا امینی اختصاص ندارد؛ این یک بهانه‌ای برای مقابله با نظام و تلاش برای براندازی توسط دشمنان انقلاب و ایران شد.

به گزارش تسنیم، بخش هایی از اظهارات مظفر را در ادامه می خوانید:

*روشن است که پشت این صحنه دشمنان، استکبار جهانی، آمریکایی‌ها، غربی‌ها، انگلیس، صهیونیست‌ها، کشورهای مرتجع عربی و به‌ویژه سعودی‌ها هستند. هم‌چنین دشمنان قسم‌خورده‌‌ای که قبلا داخل کشور بودند، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین جلادی که دست‌شان به خون ملت آغشته است، کومله‌ها و دموکرات‌ها که حتی به کردها هم رحم نمی‌کردند پشت این قضیه هستند.

*آن‌ها به خیال خودشان فوت مهسا امینی را بهانه‌ای برای براندازی کردند اما تجربه‌ی حضور، فداکاری و جان‌فشانی مردم در این‌سال‌ها در مقابله با دشمنان نشان داد که تمام این توطئه‌ها در برابر سیل مردمی که با انقلاب و امام خود پیمان بسته‌اند، نمی‌تواند خدشه‌ای بر اساس و کیان انقلاب اسلامی وارد کند.

*ملت فهیم ایران به‌خوبی می‌دانند اگر اشکالاتی نسبت به نظام‌شان دارند و اگر کاستی‌هایی احساس می‌کنند، باید از طریق قانونی دنبال کنند و هرجاکه دیدند این اعتراضات بهانه‌ای برای براندازی می‌شود، با ایستادگی و ورود به صحنه، گله‌های داخلی را کنار گذاشتند.

*دشمنان می‌پندارند که می‌توانند انقلاب را دچار خدشه کنند ولی این خیال خام است؛ ریشه‌های انقلاب به یاری خدا و به پشتوانه ملت و رهبری‌های امام و مقام معظم رهبری، هر روز قوی‌تر می‌شود و اقتدار و بُرد بین‌المللی‌اش افزایش خواهد یافت.

*خواص جامعه، گروه‌ها، احزاب باید در این مواقع حساس مصالح کشور و انقلاب را مد نظر قرار داده و اختلافات جزئی را کنار بگذارند. اینان اگر به اسلام و انقلاب اعتقاد دارند و خود را مدیون امام(ره) و در خط ایشان می‌دانند و به این افتخار هم می‌کنند، باید در این مواقع حساس به میدان بیایند و نقش خود را برای آرامش جامعه و جهاد تبیین ایفا کرده و به روشنگری بپردازند.

*سکوت هریک از خواص در این ماجرا، یک‌نوع رضایت‌دادن به همکاری براندازان است که گناهی نابخشودنی است؛ آبروی خواص به برکت انقلاب، اسلام و شهیدان است و باید در این مواقع حساس به میدان بیایند؛ این میدان آزمایشی برای خواص، گروه‌ها و احزاب است که چقدر می‌توانند در بحران‌ها به منافع و مصالح ملی بها داده و آن را بر منافع گروهی ترجیح بدهند. امیدواریم در این امتحان بزرگ قبول شوند و هرچه سریع‌تر خط خود را با اغتشاشگران، براندازان، معاندان و دشمنان ملت روشن کنند.

*عناصر داخلی، احزاب، گروه‌ها و افرادی که نقش پادو را دارند، بدانند که این نظام دچار آسیب نمی‌شود و شاید برخی خسارات وارد شود و اگر به خیال خام خود فکر می‌کنند این نظام به مخاطره می‌افتد و براندازی می‌شود، آینده سیاه‌تری را پیش رو خواهند داشت و اصلاح‌طلب و اصولگرا توسط براندازان قربانی می‌شوند و هیچ‌کس نمی‌تواند به اهداف و آرمان‌های خود برسد. احزاب، گروه‌ها، اصلاح‌طلب‌ها و کسانی‌که ساکت هستند اولین قربانی این آشوب‌گران خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هیچ فردی از جریان صدر در دولت جدید عراق مشارکت نمی‌کند

ش اکتبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| صالح محمد العراقی، از نزدیکان مقتدی صدر، رهبر جریان صدر و معروف به "وزیر صدر" در بیانیه‌ای نسبت به مکلف شدن محمد شیاع السودانی به تشکیل دولت واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، در این بیانیه آمده است: به دنبال تشکیل یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000