خودکشی بعد از بریدن سر مادر

اعتمادآنلاین|

جوان 30ساله‌ای پس از آن که سر مادرش را به طرز فجیعی با شیشه برید،خود را از بالای ساختمان6طبقه به پایین پرت کرد و جان سپرد.

به گزارش خراسان این حادثه صبح روز گذشته هنگامی رخ داد که پسر 30ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت ودر توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند وسپس با بستن شیلنگ به دورجسد،قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآن جا به پایین بیندازداما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر60ساله اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.

اوسپس خود را از بالای طبقه ششم ساختمان پرت کرد و به طرز دلخراشی جان داد. بررسی های قاضی ویژه قتل بیانگر آن بود که وی دچار بیماری روحی و روانی بود که روز قبل داروهایش را مصرف نکرده بود.تحقیقات بیشتر در این باره از سوی قاضی محمود عارفی راد ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اعتراف قاتل رهبر اسبق القاعده: یک اشتباه باعث کشتن اسامه بن لادن شد

ش اکتبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| افسر نیروهای ویژه ارتش آمریکا که گلوله او اسامه بن لادن را از پای درآورد اعتراف کرد، علت شلیک به رهبر القاعده اشتباه در محاسبات و تحلیل‌ها توسط او بوده است. به گزارش اعتمادآنلاین، رابرت اونیل افسر نیروهای ویژه آمریکا که اسامه بن لادن با گلوله او از پای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000