تصویر جدید دیوارنگاره میدان ولیعصر چیست؟

تصویر جدید دیوارنگاره میدان ولیعصر چیست؟

روز گذشته دیوارنگاره میدان ولیعصر با عنوان «زنان سرزمین»‌ به دلیل اعتراض‌ها و حواشی به سرعت جمع شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیوارنگاره ولیعصر که روز گذشته با تصاویری از زنان سرشناس مزین شده بود، در کم‌تر از ۲۴ ساعت جمع شد. اینبار دیوارنگاره بدون عکس زنان مشاهیر بر میدان ولیعصر نقش بست.

در دیوارنگاره قبلی تصاویری از چهره‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی، اجتماعی و سیاسی همچون پروین اعتصامی، طاهره صفارزاده، بدرالزمان قریب، فاطمه معتمدآریا، نرگس آبیار، ایران درودی، سیمین دانشور، هما روستا، ثریا قاسمی، حمیده خیرآبادی، مرضیه برومند، مریلا زارعی، توران میرهادی، سیده زهرا حسینی، فروغ فرخزاد، پروانه معصومی، مریم میرزاخانی، فاطمه رهبر، بی‌بی‌پروین بختیاری، زهره کودایی دیده می‌شد.

اما به دلیل اعتراض‌ها سازمان اوج این دیوارنگاره را جمع و اعلام کرد به زودی دیوارنگاره جدیدی جایگزین می‌کند. شب گذشتته مهرداد معظمی، مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اوج، متولی این دیوارنگاره با انتشارِ توییتی درباره این اتفاق چنین توضیح داده بود: «ما به عنوان سازمان هنری – رسانه‌ای اوج همواره یکپارچگی ایران عزیز را مدنظر قرار داده‌ایم. تصویر دیوارنگاره تلاش کرده برای پاسداشت مقام زن، تعداد اندکی از زنان موفق سرزمین‌مان ایران را معرفی کند، برای این روزها که همه جا حرف از زنان است.» او در ادامه نوشته بود: «همه باید سعه صدر خود را برای ایران بالا ببریم. ما در یک کشتی هستیم. چه بخواهیم چه نخواهیم.»

۵۵۵۵

پست بعدی

خرید گلاب دو آتیشه به نرخ روز

ج اکتبر 14 , 2022
اعتمادآنلاین| گل محمدی نوعی گل رز با رایحه و عطری بی نظیر است که از گلبرگ های آن مایعی بی رنگ به روش میعان به دست می آید که به آن گلاب می گویند، گلاب گیری از گل های محمدی به صورت سنتی و صنعتی است که روش سنتی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000