شناسایی ۷۸۲۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ فوت ۳۸۶ بیمار دیگر

5f9d444a0bce3_2020-10-31_14-32

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت موارد بروز و فوتی ناشی از کووید-۱۹ در کشور طی شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

دکتر سیما سادات لاری در این باره گفت: از دیروز تا امروز ۱۰ آبان و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۸۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۴۱۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۱۲ هزار و ۷۷۲ نفر رسید.

به گفته وی، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۴ هزار و ۸۶۴ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۴۸۱ هزار و ۹۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. همچنین ۵۱۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت این را هم گفت: تا کنون چهار میلیون و ۹۲۹ هزار و ۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری درباره وضعیت کرونا در استان‌ها گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت "قرمز" قرار دارند.

وی افزود: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت "نارنجی و زرد "قرار دارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سخنگوی اردوغان کرونا گرفت

ش اکتبر 31 , 2020
سیاسی/ بین الملل سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در حساب کاربری خود در توئیتر از ابتلای خود به کرونا خبر داد. ابراهیم کالین در توئیتر از ابتلای خود به کرونا خبر داد. به گفته فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه، همه گیری کووید-19 در ترکیه در موج دوم به اوج خود رسیده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000