جریان وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس چیست؟

اعتمادآنلاین|

حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی درمورد وام ۱۲۰ میلیارد تومانی پرسپولیس از یک بانک با ضمانت سپرده ۳۵۰ میلیار تومانی که از محل پذیره‌نویسی کسب کرده است، اظهار کرد: این موضوع در کمیته مصارف تصویب شده است. در واقع از آنجاکه پول حاصل از پذیره‌نویسی باید صرف سرمایه‌گذاری بلندمدت شود، تا زمانی که سرمایه‌گذاری بلند مدتی تصویب نشده باشد، پول باید صرف سرمایه گذاری کوتاه مدت شود تا از پول پذیره‌نویسی سود کسب شود.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از گفت و گوی قربانزاده را در ادامه می بینید:

*زمانی که پول را در بانک سپرده‌گذاری می‌کنند، بانک چند پیشنهاد مختلف از جمله ارائه ضمانت‌نامه، تسهیلات، سود ماهانه و…را ارائه می‌کند و باشگاه‌ها می توانند سود را صرف امور جاری کنند. اگر تسهیلاتی هم اخذ می‌کنند می توانند با تصویب کمیته مصارف از آن استفاده کنند.

*پس از فروش ۱۰ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس، حدود ۳۵۰ میلیارد تومان از این محل به حساب این باشگاه واریز شد و قرار بود این پول زیر نظر کمیته‌ای سه نفره متشکل از نماینده سازمان خصوصی‌سازی، وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس هزینه شود.

*درباره این موضوع یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد که این باشگاه با ضمانت سپرده ۳۵۰ میلیاردی خود نزد یکی از بانک‌ها، از این بانک ۱۲۰ میلیارد تومان وام اخذ کرده تا هزینه‌های جاری خود را پرداخت کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مسئول باید هم تحمل شنیدن داشته باشد هم پاسخگو باشد

ج اکتبر 14 , 2022
اعتمادآنلاین| غلامرضا منتظری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر این‌که نقد موجب رشد، پویایی و تکامل جامعه می‌شود، گفت: نقد به معنای طرح اشکالات با دو ویژگی صادقانه و عالمانه بودن است و در صورتی که طرح اشکال با دو ویژگی ذکر شده نباشد، تخریب صورت می‌گیرد. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000