قیمت طناب پلاستیکی تهران

یکی از پر مصرف ترین محصولاتی که در اکثر ما در اکثر خانه های قدیی سنتی دیدم در آویزان کردن لباس به کار گرفته می شود طناب ماهیگیری پلاستیکی است که از جمله این محصول در رنگهای متنوع ای تولید و در معرض با قیمت مناسبی خرید و فروش می شود.

طناب پلاستیکی برای بسته بندیهای لوازمهای مختلف و همچنین برای مصارف مردم و بسته بندی لوازم خانه در زمان اثاث کشی بسیار کاربرد دارد برای تولید طناب پلاستیکی از نخهای بسته بندی که از مواد نو و بازیافتی تشکیل استفاده و مراحل تولید انجام می شود چنانچهع مایل به آشنایی با مراجل تولید این طناب ها هستید به شما پیشنهاد می کنیم که سری به سایت مجموعه آراد برندینگ بزنید.

با توجه به نیاز مصرفی که دارید می توانید طناب پلاستی مد نظرتان را خریداری کنید که سایز طناب پلاستیکی را می توان از ۲  میلیمتر تا ۳۲ میلیمتر است اشاره کرد.

وزن طناب پلاستیکی با توجه به میزان متر آن افزایش می یابد که باید تعداد رشته هایی که در این محصول استفاده شده را هم مد نظر قرار داد همچنین طناب پلاستیکی در سایزهای متنوع و همچنین در رنگهای نظیر قرمز، آبی، سفید، زرد، سبز و نارنجی تولید می شود که سایز آن از ۳ میلیمتر الی ۱۰۰ میلیمتر می باشد.

در نتیجه برای خرید طناب پلاستیکی باید با توجه به نوع کاربردی که می خواهید طناب پلاستیکی را خریداری کنید تا در برابر کاری که می خواهید انجام دهید مقاومت بالایی داشته باشد بطور مثال اگر می خواهید در کارهای ساختمانی سیمانی را توسط قرقره به بالای ساختمان بکشید نباید از طناب پلاستیکی رخت استفاده کنید.

طناب پلاستیکی تهران

یکی از محصولاتی که برای بسته بندی، کشیدن و یا بالا بردن بار بسیار کاربرد دارد طناب درجه یک پلاستیکی است که در زمان خرید به ویژگیهای کاربردی بسیار اهمیت بدهید.

در گذشته برای تولید طناب از کتان، پشم، کنف، پلی پروپیلن، پلاستیک و پلی اتیلن استفاده می کردند اما امروزه با افزایش مواد پلیمری در تولید طناب پلاستیکی جز پر طرفدارترین نوع طنابها به شمار می رود.

طنابهای پلاستیکی نوعی طناب مصنوعی می باشد که دوام بالاتری نسبت به سایر طنابها دارد. این نوع طناب اگر خیس و آب بخورد آسیب نمی بیند که بماند بلکه محکم تر هم می شود ضمن اینکه طناب پلاستیکی تهران در مقایسه با الیاف طبیعی، در برابر اشعه و کپک دچار پوسیدگی نمی شود که یکی از پر کاربردترین بسته بندی در حوزه حمل و نقل و بسته بندی محصولات کشاورزی و شیلات است.

طنابهای پلاستیکی از نظر مواد اولیه سه دسته هستند که می توان به طناب پلی اتیلن، طناب پلی پروپیلین و طناب پلی استیل اشاره کرده که هر کدام از نوع طنابها ویژگیهای خاصی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

طناب پلی اتیلن در دسته های طناب مصنوعی می باشد که داری خصوصیاتهایی نظیر وزن کم، ضد اشعه بودن، قابلیت شناور، استحکام بالا و رنگبندیهای متنوعی است.

همچنین یک ویژگی دیگری که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد این است که در صنایع دریایی به دلیل ضد آب و پوسیده نشدن طناب می باشد.

قیمت طناب پلاستیکی

یکی از نکاتهایی که مردم در زمان خرید طناب پلاستیکی علاوه بر کیفیت، به قیمت آن است هم بسیار اهمیت می دهند که یکی از دلایل تعیین قیمت طناب پلاستیکی متراژ می باشد.

همانطوری که در مطالب فوق اشاره کردیم طنابهای پلاستیکی از سه دسته تشکیل می شود که در مورد خصوصیات طناب پلی اتیلن اشاره کردیم همچنین در مورد خصوصیات طناب پلی پروپیلین می توان به کاربردهای نظیر فعالیتهای باغبانی، مسکونی، قایقرانی، دریایی، صنعتی و اتصالات بنرهای تبلیغاتی اشاره کرد این موارد کاربری و تنوع تولید باعث می شود تا قیمت طناب پلاستیکی نیز با توجه ویژگی های منحصر به فرد موجود متغیر باشد.

ویژگیهای منحصر به فرد این نوع طناب همچون نخ پنبه ضخیم باعث شده است که مشتریانی زیادی برای مصارف خودشان خریداری کنند و برای راحتی کارشان استفاده کنند همچنین ویژگیهای طناب پلی استیل این است که از طناب این طناب کابرد عمومی ندارد بیشتر در کارهای تخصصی از آن استفاده می کنند لازم به ذکر است که در زمان خرید باتوجه به قیمت طناب باید به ویژگیهای این محصول از اهمیت بدهیم که این ویژگیها را می توان به استحکام در برابر مواد شیمیایی، سایش در وزنهای کم و مقاومت در برابر آب و رطوبت اشاره کرد.

طنابها بر سه درجه تولید، دسته بندی می شود که با توجه به مواد اولیه آن درجه بندی می شود که در ادامه به تمامی سه مدل کیفیت می پردازیم.

طناب درجه یک که شکل ظاهری بسیار شفاف و رنگ براقی دارد از مواد اولیه درجه یک پتروشیمی تولید می شود برای تعیین طناب درجه دو، از مواد اولیه درجه دو که از بازیافت نایلون و پلاستیک تولید شده ساخته می شود و طناب درجه یک و نیم از ترکیب مدل درجه یک و دو تولید و دارای شفاف کمتری دارد.

پست بعدی

خرید انجیر خشک کرمانشاهی

چ اکتبر 12 , 2022
در اعصار گذشته و باستانی انجیر خشک تازه بسیار مورد استفاده قرار می گرفته و کشت درخت انجیر در آب و هوای معتدل و بیشتر در مناطق مدیترانه ای صورت می گرفته است، در هر صورت در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری نیز جایگاه بالایی دارد. انجیر متعلق به خانواده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000