جزییات کنترل و یدک شناور آمریکایی در خلیج فارس

اعتمادآنلاین|

سه‌شنبه ۸ شهریورماه یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس توقیف و رهاسازی شد.

به گزارش تسنیم، اقدام به موقع نیروی دریایی سپاه در زمینه کنترل و یدک قایق بدون سرنشین آمریکایی با هدف ایمن‌سازی مسیر کشتی‌رانی و جلوگیری از وقوع حادثه احتمالی که طی هفته‌های اخیر چند مورد از آن رخ داده، انجام شده است.

باحضور ناوچه آمریکایی در منطقه و توجیه شدن به مسائل امنیتی و ناوبری بدون خطر، قایق فوق با تصمیم فرمانده ناو پشتیبانی سپاه رها شد.

طی هفته‌های اخیر تعداد زیادی از قایق‌های بدون سرنشین آمریکایی از مبدا بحرین و خارج از پروتکل‌های مربوط به استفاده از شناورهای بدون سرنشین و هدایت پذیر از راه دور به سمت آب‌های بین‌المللی و مسیر کشتیرانی بین‌المللی اعزام شده‌اند که موجب شکل‌گیری مشکلاتی در خطوط کشتیرانی شده است.

پست بعدی

ما نظرمان را درمورد پیشنهاد اروپا دادیم؛ نوبت ایران است

چ آگوست 31 , 2022
اعتمادآنلاین| وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که هنوز توافقی در خصوص احیای برجام با ایران حاصل نشده است. به گزارش ایلنا، ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن نظر خود درباره متن پیشنهادی اروپا برای احیای برجام را ارائه کرده است و در حال حاضر توپ در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000