یک کلاس در مصر با حضور ۱۱۹ دانش‌آموز تشکیل شد!

اعتمادآنلاین|

همزمان با آغاز سال تحصیلی در مصر فعالان فضای مجازی اعلام کردند کلاس یکی از مدارس دخترانه در شمال پایتخت، با ۱۱۹ دانش‌آموز برپا شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، فعالان فضای مجازی با انتشار لیست اسامی دانش‌آموزان دختر این کلاس اعلام کردند این ۱۱۹ دختر نوجوان به شکل حیرت‌انگیزی در کلاس اول ابتدایی مدرسه شهید عبدالله عیسوی در استان القیلیویه واقع در شمال قاهره مشغول تحصیل هستند.

مسئولان مدرسه هم در پاسخ به رسانه‌ها در این باره اعلام کردند، شمار دانش‌آموزان به شدت زیاد است، ابتدا مقرر شده بود مدرسه به صورت یک‌نوبتی اداره شود و بچه‌ها در یک کلاس آموزش ببینند، اما بعد تصمیم گرفته شد دونوبتی شود و هر کلاس با حدود ۷۰ تا ۸۰ دانش‌آموز برگزار شود.

کلاس مصر

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

«صولت مرتضوی» وزیر پیشنهادی کار است؟

چ اکتبر 12 , 2022
اعتمادآنلاین| شهباز حسن پور ، نماینده سیرجان اظهار کرد: با وجودی که معرفی وزیر پیشنهادی کار با تاخیر همراه بوده اما امیدواریم رییس جمهوری مدیری کارشناس، شایسته و دارای شناخت خوب از وزارت کار را انتخاب کند. به گزارش ایسنا، وی افزود: طبق شنیده‌ها قرار است آقای مرتضوی به عنوان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000