تهدید یک نماینده در واکنش به توییت ضرغامی: استیضاحتان را مدتهاست رقم زده‌ایم؛ به جای اظهارات بی‌ربط کار کنید!

اعتمادآنلاین|

عباس مقتدایی نماینده اصفهان و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه «مدتهاست شورای عالی جوانان بخش نوجوانان را عملا مدیریت و برنامه ریزی نمی‌کند»، اظهار کرد: من با رییس جمهور سابق در این زمینه مکاتبه کردم و گفتم چه ایرادی ایجاد شده و باید تدبیر کنند که متاسفانه کاری نکردند؛ در دوره جدید ریاست جمهوری هم از آقای رییسی خواستم که موضوع را دنبال کنند.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از اظهارات مقتدایی را در ادامه بخوانید:

*نوجوانان ظرفیت عظیم ملت ایران است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند، مجموعه آموزش و پرورش و حتی دانشگاه‌ها باید در این زمینه پای کار بیایند و اقدامات مفید و موثری انجام دهند؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی توجه کند که با افزایش سنی که حاصل شد و موضوعاتی که در شورای‌عالی جوانان اتفاق افتاد، عملاً نوجوانان را حذف کردند و این یک نقیصه ایجاد کرده و باید کار ویژه و جدی انجام شود.

*استیضاح وزیر میراث فرهنگی را مدتهاست رقم زده‌ایم؛ آقای وزیر میراث فرهنگی بجای طرح حرف‌هایی که در حیطه کاری‌اش نیست باید کار کند؛ از هیئت رئیسه تقاضا دارم این موضوع را پیگیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

آزادی و پیروزی ما زمانی محقق می‌شود که قدس شریف آزاد شود

چ اکتبر 12 , 2022
اعتمادآنلاین| سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان برای سی و ششمین دوره کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی پیامی صادر کرد که این پیام در افتتاحیه این کنفرانس توسط شیخ «نبیل قاووق»، عضو شورای مرکزی حزب الله قرائت شد. به گزارش فارس، سیدحسن نصرالله در بخشی از این پیام با اشاره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000