جبران خسارت کتاب‌فروشان در اعتراضات اخیر

اعتمادآنلاین|

یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صنف نشر نشان داد جامعه فرهیخته با بلوغ اجتماعی بسیار بالایی است و دچار هیجانات القایی رسانه‌ای نشد. واکنش‌ها و رفتارهای احساسی، هیجانی و تحریک‌کننده نداشتند. صبر و صبوری این افراد قابل تقدیر است.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد:‌ کتابفروشان در خیابان‌هایی چون انقلاب متحمل ضرر و زیان‌هایی به دلیل رونق نداشتن کسب و کارها آن هم در ایامی که به دلیل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گل کار آن‌ها بود،‌ شدند. امیدوارم با طرح‌هایی که برای کتابفروشی‌ها داریم بتوانیم کمکی در جهت جبران ضرر و زیان داشته باشیم.

احمدوند ادامه داد:‌ ما برای برطرف کردن لطمات و زیان‌ها در حال برنامه‌ریزی هستیم، تلاش می‌کنیم فضای عمومی صنف کتابفروش از این برنامه‌ریزی‌ها بهره‌مند شوند‌، نه تنها در خیابان انقلاب بلکه در دیگر نقاط کشور هم کتابفروشان دچار ضرر و زیان‌های زیادی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دیگر درمورد مرگ مهسا امینی ابهامی وجود ندارد

س اکتبر 11 , 2022
اعتمادآنلاین| مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود با رسانه‌ها گفت: امروز از هم گسیختگی مسلمانان در اثر فراموشی دستورات موکد رسول اکرم (ص) صورت گرفته است، چنانکه پیوستگی برخی از دولت های اسلامی با دشمنان باعث ضربات بدون جبران به پیکره امت اسلامی شده است. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000