اعتراضات مردم بابت مشکلات بسیار است

اعتمادآنلاین|

سیروس همتی، بازیگر گفت: من به عنوان یک شهروند آذری، عاشق کشور خویش هستم. همچنانکه بارها در جشنواره‌های استانی گوناگون به‌عنوان داور حضور داشته‌ام و همواره از نزدیک دیده‌ام مردم هر خطه کشورمان چگونه عاشق ایران هستند و علی‌رغم همه مشکلاتی که در کشور داریم، همه ما اعم از آذری، کرد، بلوچ، جنوبی و غیره، مهین خود را عاشقانه دوست داریم و خواهان پیشرفت و آبادی آن هستیم.

به گزارش ایسنا، همتی با اشاره به اتفاقات اجتماعی چند وقت اخیر اضافه کرد: در این چند وقت با اعتراض‌هایی در استان‌های گوناگون کشورمان مواجه بوده‌ایم ولی در اعتراض‌های مردمی بحث تجزیه شدن کشور عزیزمان ملاک مردم نبوده است. بلکه عموم معترضان خواسته‌هایی ملی دارند. مردم کشور ما بابت مشکلات بسیاری اعتراض دارند اما این اعتراض‌ها هرگز رنگ و بوی تجزیه‌طلبی نداشته و نباید داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تورم در ترکیه در آستانه شکست رکورد ۸۵ درصد

س اکتبر 4 , 2022
اعتمادآنلاین| تورم سالیانه در ترکیه به رکورد جدید 83.45 درصد رسیده که بالاترین رقم طی 24 سال گذشته را نشان می‌دهد، اما همچنان پایین‌تر از پیش‌بینی‌های انجام‌شده است. بانک مرکزی ترکیه بازارها را با دو بار کاهش نرخ بهره طی دو ماه گذشته شوکه کرده‌است. به گزارش تسنیم، بانک مرکزی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000