دوری لوییز دیاز از میادین تا بعد از جام جهانی

اعتمادآنلاین|

لوییز دیاز، هافبک موثر قرمزهای آنفیلد در جریان دیدار لیورپول مقابل آرسنال در لیگ برتر در روز یک‌شنبه دچار مصدومیت شد. این بازیکن ۲۵ ساله کلمبیایی ورزشگاه امارات را با عصا ترک کرد.

به گزارش تسنیم، اسکن‌ها نشان داده است که دیاز نیازی به عمل جراحی ندارد اما گزارش شده است که این مصدومیت نسبتا شدید، او را تا پایان از جام جهانی از میادین دور نگه می‌دارد.

دیاز حداقل ۱۰ بازی را برای تیم یورگن کلوپ که ۱۴ امتیاز کم‌تر از آرسنال صدرنشین کسب کرده است از دست خواهد داد.

لوییز دیاز از زمان پیوستن به لیورپول در ژانویه به عنوان یک چهره تأثیرگذار در تیم لیورپول ظاهر شده است.

قرمزها در حال حاضر انبوهی از بازیکنان آسیب دیده دارند و ترنت الکساندر آرنولد نیز منتظر آزمایشات آسیب دیدگی مچ پا است که در بازی با آرسنال متحمل شده است. لیورپول پس از ۸ بازی با ۱۰ امتیاز در رده دهم لیگ برتر قرار دارد. آن‌ها در دیدار بعدی خود باید به مصاف گلاسکورنجرز اسکاتلند بروند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

در تجمع روز گذشته کارگران تعدادی دستگیر شدند / وضعیت پتروشیمی عسلویه عادی است

س اکتبر 11 , 2022
اعتمادآنلاین| سید علی هاشمی، فرماندار عسلویه صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: صبح دیروز تعدادی از کارگران فعال در پتروشیمی مستقر در عسلویه یک «تجمع صنفی» داشتند که متأسفانه تعدادی از افراد فرصت طلب با نفوذ و سوءاستفاده از جمع کارگری، شعارهای هنجارشکنانه را سر دادند. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000