حساب و کتاب روزنامه جام‌جم برای میلیونی شدن یک هشتگ؛ ۲۰۰ کاربر با ربات‌هایی که هر کدام ۱۰ حساب را کنترل می‌کنند کافی است

اعتمادآنلاین|

روزنامه وابسته به صداوسیما بدون اشاره به حدود 300 میلیونی شدن هشتگ مهسا امینی مدعی شد که هشتگ‌زنان توئیتر رباتند.

جام‌جم نوشت: برآورد می‌شود که حدود یک‌سوم حساب‌های کاربری توییتر را ربات‌ها می‌گردانند؛ برنامه‌های خودکاری که با حساب‌های جعلی و البته در ازای پول درپی جریان‌سازی در عرصه‌های مختلف هستند.

این روزنامه در ادامه مطلب می‌نویسد: نکته مهم این است که بدانیم ترند شدن رباتیک یک هشتگ یا موضوع در رسانه اجتماعی توییتر امری دست‌نیافتنی و ناممکن نیست. به طور مثال تنها کافی است حداقل ۲۰۰کاربر با ربات‌هایی که هرکدام ۱۰ حساب کاربری را تحت کنترل دارند به ازای هر حساب کاربری‌شان پنج توییت انتشار دهند و محتواهای از پیش آماده‌شده‌ای را در بازه زمانی کوتاهی روی یک هشتگ خاص ارسال کنند. همزمان نیز توییت‌های دیگر حساب‌های کاربری همسو با خود را بازنشر (ریتویت) کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 2

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 2 رای مخالف

پست بعدی

معدل حساب ملاک بی تغییر بانک ها برای وام دادن

د اکتبر 10 , 2022
ایسنا نوشت:در حالیکه رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی می‌گوید برای پرداخت تسهیلات خرد، شرط بررسی میانگین یا معدل مانده حساب نداریم، مشاهدات از بانک‌ها نشان می‌دهد که ملاک اصلی برای وام‌دهی همچنان بررسی معدل حساب متقاضیان است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000