قیمت آرد سوخاری مخصوص پرندگان به شکل عمده و با کیفیت

کنتاکی ها و غذا های سوخاری شده جزء محبوب ترین و پر طرفدارترین غذاهای دنیا می باشند. با سوخاری کردن غذا ما یک طعم جادویی و شگفت انگیز را در آن به وجود می آوریم، در ادامه ی این مطلب ما قرار است این محصول را برای شما شرح دهیم.

آرد سوخاری یا پودر سوخاری، که از پودر کردن نان های باگت و حجیم خشک شده در تهیه ی آن استفاده می شود و به چند روش می توان آن را درست کرد. امروزه، آرد سوخاری خانگی پولکی طعم دار، در اکثر منازل، فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، فست فودی ها به وفور مشاهده می شود.

زمانی که در اثر حرات زیاد نان های حجیم شده، برشته می شوند و سپس، آن را به صورت پودر شده در می آورند، این محصل تولید می شود. این پودر را با ادویه های طعم داررا با پودر پیاز، پودر سیر، پودر پاپریکا، فلفل سیاه، دارچین، پودر پرک ذرت، پودر اسپایسی، پودر گرانوله مخلوط کرده و در انواع کتلت، ناگت، کنتاکی و… می توان استفاده کرد و یا مواد را روی آن غلتاند و سپس سرخ کرد. این محصول بین جوانان و کودکان، طرفداران بسیاری دارد و آن را می توان در سایت آراد برندینگ خریداری و تهیه کرده و به مدت یک ماه در فریزر نگه داری کرد.

پیدایش آرد سوخاری برای اولین بار در آمریکا ثبت شد و در تمامی کتاب های آشپزی این کشور رواج پیدا کرد. این محصول، با ترکیب یازده ادویه طعم دار، توانست جایگاه خوبی برای مزه دار کردن انواع ماهی و مرغ پیدا کند و بوی ساری آن هاررا از بین ببرد. آرد سوخاری خانگی، بسیار دستور تهیه ی آسانی دارد و آن را می توان با ترکیبات پودر نان باگت خشک شده و انواع ادویه هایی مانند: پودر سیر، پودر پیاز، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر پاپریکا و… استفاده کرد.

 

آرد سوخاری مخصوص پرندگان

همان گونه که می دانید آرد سوخاری از نان های حجیم تولید و با روش های خاصی پخته شده است اما آرد سوخاری برای پرنده های زینتی مانند: قناری، فنچ، طوطی و غیره متفاوت با آرد سوخاری مورد استفاده ما انسان ها می باشد.

آرد سوخاری مخصوص یک نوع محصول بر پایه ی گندم می باشد که با روش های به خصوصی تولید و فقط مختص استفاده برای پرندگان می باشد. استفاده از آرد سوخاری با ترکیب در غذا، ویتامین ها و مکمل های مورد نیاز برای پرنده های زینتی استفاده می شود و این امر موجب می شود که رطوبت غذا به صورت نرمال شود و ویتامین، دارو و مکمل ها بهتر جذب پرنده شود.

استفاده از آرد سوخاری مخصوص پرندگان در غذا های نرمی که به پرنده داده می شود بسیار کاربردی بوده و باعث می شود که پرنده از بیماری روده ای در امان باشد. مثلا در تخم مرغی که به قناری داده می شود میتوان از این آرد سوخاری پانکو استفاده کرده و این محصول رطوبت غذا را متعادل می سازد و باعث جلوگیری از ورم روده ای پرنده می شود.

گاهی اوقات مواد غذایی یا میوه هایی مانند خیار، هویج و غیره که به پرنده می دهید بعد از رنده و میکس شدن حالت شل و آبکی می گیرند و به راحتی نمیتوان این مواد را در اختیار پرنده قرار داد.

آرد سوخاری چینی

از این محصول که برای مزه دار کردن غذاها استفاده می شوند بسیار در صنعت مدرن آشپزی تاثیر گذار می باشد و باعث تحولی عظیم شده است، آرد سوخاری چینی همچون آرد ذرت به دلیل مزه فوق العاده ایی که دارد به راحتی در فروشگاه ها موجود می باشد و می توانید آن را تهیه کنید و در غذاهایتان از آن استفاده کنید.

بعد از اینکه نانها خشک شدن آن را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید تا خنک شوند بعد از خشک شدن نانهای ترد شده را در نایلونی قرار دهید و سر آن را گره بزنید تا نریزد سپس با گوشت کوب آن را بکوبید تا خرد و کاملا تبدیل به آرد شوند.

برای تهیه آرد سوخاری چینی راه دیگری هم وجود دارد که با نان باگت و در داخل نیز تهیه می شود و تقریبا مراحل تولید آن نیز مشابه همین راهی است که ما در بالا توضیح داده ایم و فقط بجای نان لواش نیز از نان باگت استفاده می شود.

حالا که به صورت کلی با آرد سوخاری آشنا شده اید و طرز تهیه آن را مطالعه کردید باید به شما پیشنهاد دهیم که برای خرید انواع آردهای سوخاری می توانید از سایت ما خرید کنید چرا که انواع آرد سوخاری در سایت ما موجود بوده و در زمینه کیفیت این محصول حرف اول را می زنیم.

پست بعدی

ماهی قزل آلا نروژی کوچک

د اکتبر 10 , 2022
خداوند موجودات بسیاری را خلق کرده است که انسانها از برخی آنها به سبب حفظ بقا و ویتامینهای موجود در آن تغذیه می کنند که یکی از این موجودات ماهی قزل آلا اسپانیایی نروژی و ماهی سرخو می باشد. یکی از رسوم ما ایرانیان عید نوروز می باشد که از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000