تصادف مرگبار مینی‌بوس با خاور در جاده خاوران

اعتمادآنلاین|

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهراری تهران درباره وقوع تصادف در جاده خاوران اظهارداشت: ساعت 8:27دقیقه امروزبرخورد یک دستگاه مینی‌بوس با 3 سرنشین با خاور حامل ماسه در جاده خاوران حوالی میدان غنی اباد به سمت فیروزآباد از طریق سامانه 125 به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

به گزارش فارس، وی افزود: بلافاصله نیروهای آتش نشاننی همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد مینی بوس به شدت به عقب خاور برخورد کرده و سبب بروز حادثه شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهراری تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه دو سرنشین مینی بوس جان خود را از دست داده و یک سرنشین دیگر هم مصدوم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مادامی که شرایط کشور امنیتی باشد «فیلترینگ» ادامه دارد

د اکتبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| مهدی باقری، عضو ناظر مجلس کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای در خصوص ادامه وضعیت عدم دسترسی کاربران به پیام‌رسان‌های واتس‌اپ و اینستاگرام اظهار کرد: نگاه مجلس به پلتفرم‌های از دسترس خارج شده برای مردم کاملاً حقوقی است. وزیر ارتباطات هم اخیراً با حضور در مجلس از بعد حقوقی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000