وزیر خارجه عراق برای بررسی حملات ایران به اقلیم کردستان به پارلمان می‌رود

اعتمادآنلاین|

کمیته روابط خارجی پارلمان عراق اعلام کرد که فواد حسین، وزیر خارجه این کشور به منظور بررسی حملات اخیر ایران به مواضع تروریست ها در اقلیم کردستان عراق و همچنین حملات ترکیه به این منطقه هفته آینده به پارلمان می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری دجله، بخش اطلاع رسانی پارلمان عراق اعلام کرد که کمیته روابط خارجی پارلمان عراق به ریاست عامر الفائز نشستی در این خصوص برگزار کرد و اعضای این کمیته تصمیم گرفتند که وزیر خارجه این کشور هفته آینده برای بررسی این حملات در پارلمان حاضر شود.

محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق در جلسه اخیر این پارلمان دستور داده بود که کمیسیون های امنیت و دفاع و روابط خارجی، یک کمیته مشترک در راستای بررسی حملات اخیر ایران به مواضع تروریست ها در شمال عراق تشکیل دهند.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

توضیحات تهیه‌کننده «دورهمی» درباره شایعات فضای مجازی

د اکتبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| ناصر قدیر کاشانی تهیه‌کننده «دورهمی» گفت: درباره شایعه تغییر مجری و نام‌هایی هم که مطرح شده است باید بگویم در وهله اول کسی تصمیم به تولید سری جدید «دورهمی» ندارد و از طرفی هم معلوم نیست که ما تهیه‌کننده این کار باشیم، بنابراین همه این گمانه‌ها و مطالب شایعه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000