با کشتن مستقیم «تروریست‌ها» به حمله «تروریستی» اوکراین به پل کریمه پاسخ می‌دهیم

اعتمادآنلاین|

دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه در مصاحبه‌ای کتبی با «نادانا فریدریکسون»، مجری یک شبکه متعلق به وزارت دفاع روسیه گفت: روسیه تنها می‌تواند با کشتن مستقیم تروریست‌ها به این جنایت پاسخ دهد، همانطور که در سایر نقاط جهان مرسوم است. این همان چیزی است که شهروندان روسیه انتظار دارند.

به گزارش ایسنا، مدودف این "جنایت" را به آنچه به گفته او "دولت شکست‌خورده اوکراین" است، نسبت داد. مدودف که پیشتر نخست‌وزیر و رئیس‌جمهوری روسیه هم بود، تاکید کرد: این یک اقدام تروریستی و خرابکاری بود که توسط رژیم جنایتکار کی‌یف انجام شد. هیچ شکی درباره آن وجود نداشت. همه گزارش‌ها ارائه و نتیجه‌گیری شده است.

صبح روز شنبه یک کامیون در پل کریمه منفجر شد که باعث آتش گرفتن چندین مخزن سوخت یک قطار شد. در این انفجار سه تن کشته شدند و دو مسیر جاده این پل به شبه جزیره کریمه فرو ریخت. تردد راه‌آهن و خودرو از طریق پل کریمه دوباره برقرار شده است.

الکساندر باستریکین، رئیس کمیته تحقیقات روسیه شامگاه یکشنبه در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه گفت که سرویس‌های ویژه اوکراین در پشت این حمله "تروریستی" بوده‌اند و شهروندان روسی و خارجی‌ها همدست این حمله هستند. باستریکین گفت که تحقیقات آغاز شده است و مظنونان با حمایت عملیاتی افسران سرویس جاسوسی خارجی روسیه شناسایی شده‌اند.

پوتین اظهار داشت که "حمله رژیم کی‌یف بدون شک با هدف تخریب زیرساخت‌های حیاتی غیرنظامی روسیه بوده است."

کمیته ملی ضد تروریسم روسیه روز شنبه از وقوع آتش‌سوزی در پل «کرچ» که شبه‌جزیره کریمه را به خاک روسیه وصل می‌کند، به ‌دلیل کار گذاشتن بمب در یک خودرو خبر داده بود.

هم‌زمان میهایلو پودولیاک، از مشاوران ارشد ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در حساب کاربری خود در توئیتر بدون اینکه بخواهد مسئولیت این حمله را مستقیما برعهده کی‌یف قرار دهد، نوشت: کریمه، پل، آغاز. همه چیزهای غیرقانونی باید تخریب شوند و هر آنچه دزدیده شده باید به اوکراین برگردانده شود و روس‌ها باید همه مناطقی را که اشغال کرده‌اند، تخلیه کنند.

روسیه از پل کرچ که در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد برای انتقال تجهیزات نظامی ارتش خود که در اوکراین می‌جنگد، استفاده می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سرگذشت عجیب و غریب روبیکا :از ابطال مجوز تا جایگزینی اینستاگرام!

د اکتبر 10 , 2022
روبیکا ، این سوپر اپلیکیشن مشارکتی پرهزینه این بار به سوددهی می رسد و جای اینستاگرام را می گیرد؟ تقریبا یک دهه ای می شود هر بار نام روبیکا در چالش های شبکه های اجتماعی به میان می آید.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000