خشم هواداران پرسپولیس از مهدی ترابی

اعتمادآنلاین|

پنالتی از دست رفته پرسپولیس برابر تراکتور توسط مهدی ترابی، فضا را برای این بازیکن سخت کرده است. او که در بازی های گذشته ستاره پرسپولیس بود حالا شرایط خوبی ندارد و همین موضوع صدای هواداران پرسپولیس را درآورده است.

به گزارش خبرورزشی، دو هفته‌ای می‌شود هواداران پرسپولیس از نمایش ضعیف مهدی ترابی به ستوه آمده‌اند. ابتدا پرسپولیس در تهران برابر تراکتور باخت و اولین شکست فصل خود را در شرایطی تجربه کرد که مهدی ترابی یک ضربه پنالتی مهم را از دست داد! در دیدار اخیر برابر سپاهان اصفهان نیز فقط سایه ای از مهدی ترابی در زمین بود و شنیدیم بر اساس آنالیز، آنالیزورهای تیم پرسپولیس، ضعیف ترین بازیکن سرخپوشان تهرانی در اصفهان، هافبک شماره ۹ بوده است.

مهدی ترابی در این دیدار نه دریبل موفقی داشت، نه پاس گل داد و نه گل زد بلکه بیشتر درگیر جنگ فیزیکی با هافبک‌های سپاهان بود. بدون شک یکی از مشکلات پرسپولیس در هفته‌های اخیر افت مهدی ترابی بوده است. او از بازی تراکتور تا امروز نتوانتسته عملکرد همیشگی را از خودش نشان دهد و این پرسپولیس را با مشکلات زیادی در خط حمله مواجه کرده است.

برهمین اساس هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از یحیی گل محمدی درخواست کرده‌اند مهدی ترابی را در دیدار با مس رفسنجان نیمکت نشین کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کیهان: چه مطلب خوبی علیه سلبریتی ها نوشته روزنامه‌ای که سردبیر سابقش فراری و دریوزه آمریکاست

د اکتبر 10 , 2022
روزنامه کیهان، از مطلب روزنامه آفتاب یزد علیه سلبریتی ها استقبال کرد و نوشت: چقدر زننده است که انسان پشت به مردم خود و آرمان‌های آنها کند و به سوی کسانی برود که شاید جایگاهی بین آنها پیدا کند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000