از ظرفیت توده‌های مردم برای مقابله با بی‌حجابی استفاده می‌کنیم

اعتمادآنلاین|

سیدمحمدصالح‌ هاشمی‌گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشوردر دومین نشست مسئولان عفاف و حجاب دستگاه‌های اجرایی کشور، ساماندهی مردمی در درون دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و توده‌های مردم را راهکارهای اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برای حل مشکلات عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: اکنون ۳ میلیون نفر تمایل ورود به عرصه های مختلف عفاف و حجاب را دارند؛ آیا نمی‌توان با ساماندهی این افراد با بی حجابی مقابله کرد؟

به گزارش خبرآنلاین، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، انجام توأمان کار فرهنگی و داشتن ضمانت اجرایی را دو راهکار دیگر برای حل مشکل عفاف و حجاب در کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: کار فرهنگی بدون ضمانت اجرایی شعار و شوخی تلخی بیش نیست و کار اجرایی بدون کار فرهنگی، خروجی ندارد.

وی یادآور شد: استفاده از کمربند ایمنی زمانی فرهنگ شد که پلیس در کنار کار فرهنگی جریمه هم اعمال کرد و اگر بنا باشد مشکلات با فرهنگ سازی صرفا حل شود، دولت هم با کار فرهنگی از مردم مالیات بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

روزنامه همشهری: طوری پلتفرم‌ها را ببندید که با هیچ فیلترشکنی باز نشود!

د اکتبر 10 , 2022
محسن مهدیان مدیرعامل روزنامه همشهری در یادداشتی، بر بستن پلتفرم ها[بخوانید اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و…] تاکید کرد و نوشت: آقایان مسوول… در رفتارهای آشوب طلبانه نمانید؛ باید ذهن ها را از پیشروی دشمن آزاد کرد و نه صرفا خیابان ها.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000