خط و نشان شی جینپینگ برای بایدن: با آتش بازی نکن

اعتمادآنلاین|

شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین گفت: پکن قاطعانه با مداخله در امور تایوان مخالف است و از حاکمیت خود بر آن دفاع خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، رئیس جمهور چین بر عزم دولت و مردم کشورش برای حفاظت از حاکمیت و تمامیت ارضی کشور تاکید کرد.

پیش از این رسانه‌ها از حرکت ناو هواپیمابر هسته‌ای آمریکا به نام "رونالد ریگان" به سمت دریای چین جنوبی خبر داده و احتمال دادند این نا.و به سمت تنگه تایوان حرکت کند.

این پنجمین تماس تلفنی رهبران آمریکا و چین و در شرایطی است که نگرانی‌ها درباره احتمال سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان بالا گرفته است.

براساس بیانیه‌ای که کاخ سفید منتشر کرد، گفت‌وگوی تلفنی شی و بایدن دو ساعت و ۱۷ دقیقه به طول انجامید و در ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه به وقت گرینویچ به پایان رسید.

پست بعدی

تهران 3 روز در آماده‌باش کامل/ اتخاذ تمهیدات پیشگیری از سیل در مترو و روددره‌ها

ج جولای 29 , 2022
اعتمادآنلاین| علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران شهر تهران گفت: این جلسه حوالی ساعت ۲۱ پنجشنبه شب با حضور نمایندگان دستگاه‌هایی مانند آتش‌نشانی، اورژانس، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، شرکت مترو، سازمان منابع طبیعی، شرکت آبفا، سازمان هواشناسی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000