فقط با برقراری عدالت و حل مشکلات اقتصادی می‌توان مانع انفجار انبار باروت شد

اعتمادآنلاین|

روزنامه جمهوری‌اسلامی در سرمقاله امروز خود خطاب به مسئولان گفت معترضان برانداز نیستند و تنها در صورت رفع بی‌عدالتی و تبعیض‌هاست که می‌توان مانع انفجار انبار باروت شد.

جمهوری اسلامی نوشت: اگر این تحلیل واقع‌بینانه به مذاق شما مسئولین خوش نیاید، بحثی باقی نمی‌ماند، ولی اگر تاب تحمل چنین نقطه ‌نظری را دارید باید بپذیرید که آرامش نسبی کنونی برای شما یک پیروزی نیست. اشتباه گذشته را تکرار نکنید و هرچه سریع‌تر به تصحیح عملکردهای خود بپردازید و این واقعیت را بپذیرید که فقط با برقرار ساختن عدالت، رفع تبعیض‌ها، حل مشکلات اقتصادی، مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی و اداری، پای‌بندی به قانون در بررسی صلاحیت‌ها در انتخابات‌ها و ایجاد تغییرات بنیادی در مدیریت‌ها می‌توانید مانع انفجار مجدد انبار باروتی شوید که عملکردهای نادرست دهه‌های اخیر آن را به وجود آورده است. معترضان، برانداز نیستند بلکه اگر خواسته‌های قانونی‌شان را برآورده کنید، بهترین پشتوانه نظام خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 2 0

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

زمستان شاید باعث کاهش شدت جنگ در اوکراین شود / جنگی که قرار بود چند هفته طول بکشد به چند ماه رسید

ی اکتبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| فرانسوا اولاند، رئیس جمهور سابق فرانسه در سخنرانی در جریان اجلاس اقتصادی "اولوداغ" در ترکیه از دغدغه هایش در خصوص اینکه "چه شرایط جدیدی ممکن است در فصل بهار آینده در جنگ اوکراین و روسیه پیش بیاید " صحبت کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، او […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000