وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در دولت تصویب شد

اعتمادآنلاین|

هیات دولت با افزایش تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن در روستاها از 100 میلیون تومان به 200 میلیون تومان موافقت کرد و پرداخت این تسهیلات به متقاضیان از شنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت در پایان جلسه امروز هیات وزیران با اشاره به این مطلب گفت: در راستای سرعت بخشی و تأمین منابع برای اجرای نهضت ملی مسکن، دولت با افزایش تسهیلات نوسازی مسکن روستایی تا سقف 2 میلیارد ریال موافقت کرد.

مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه نیز با تایید تصویب افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی گفت: سازمان برنامه و بودجه با بررسی همه جوانب و بر اساس دستور رییس‌جمهور اقدامات لازم برای پرداخت تسهیلات فوق از سوی بانک ها را آغاز کرده است.

پست بعدی

فلسفه وجودی مسئولیت در نظام خدمت به مردم است

چ آگوست 24 , 2022
اعتمادآنلاین| آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱) طی سخنانی در جلسه این شورا با بیان اینکه امروز روز اول هفته دولت است و در آستانه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هستیم، گفت: یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و این هفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000