تبریک استونی به اوکراین برای حمله به پل کریمه

اعتمادآنلاین|

بامداد امروز (شنبه) پل کریمه طی عملیاتی منفجر شد. «کمیته ملی ضد تروریسم» روسیه اعلام کرد که یک کامیون روی پل منفجر شده و باعث آسیب به پل کریمه شده است. به گفته این کمیته، این فرض وجود دارد که انفجار، کار نیروهای عملیات ویژه اوکراین باشد.

​به گزارش فارس، در شرایطی که واکنش‌ها به انفجار و فرو ریختن بخشی از پل کریمه ادامه دارد، وزیر خارجه استونی به نیروهای ویژه اطلاعاتی اوکراین بابت حمله به این پل را تبریک گفت.

«اورماس رینسالو» در یک اظهارنظر درباره انفجار در پل کریمه که این شبه جزیره را به سرزمین اصلی روسیه متصل می‌کند، گفته که حمله به پل کریمه، از «مدت‌های قبل» هدف اوکراین بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

با دروغ‌پردازان کشته‌سازی نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیل‌زاده برخورد کنید

ش اکتبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه جوان کشته شدن مهسا امینی، نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیل‌زاده را بی‌ارتباط به نیروهای امنیتی و انتظامی دانست و خواستار برخورد با کسانی که آنان را «دروغ‌پردازان» خواند، شد. روزنامه جوان نوشت: گزارش رسمی پزشکی قانونی، دروغ بودن ادعای قتل مهسا امینی را آشکار کرد و نیز روشن‌شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000