آب مشترکان بدمصرف تهرانی از فردا قطع می‌شود

اعتمادآنلاین|

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: به دنبال بی‌توجهی مشترکان بدمصرف آب به اخطارها، آب این دسته از مشترکان از روز یکشنبه ۱۷ مهرماه در ساعاتی از روز قطع خواهد شد.

به گزارش تسنیم، سید رسول باقری با اعلام این مطلب، گفت: بر اساس بند «ی» تبصره 8 قانون بودجه و هم‌چنین ضرورت حفاظت از منابع آب که در سال‌های اخیر به علت تداوم خشکسالی با محدودیت مواجه شده است، آب مشترکان بدمصرف در ساعاتی از روز قطع می‌شود.

باقری با تاکید بر اینکه الگوی مصرف آب در تهران 14 متر مکعب برای هر خانوار در ماه است، گفت: مشترکانی که ماهانه تا دو برابر الگوی مصرف یعنی 14 تا 28 مترمکعب آب مصرف می‌کنند، «پرمصرف» و مشترکانی که ماهانه بیش از دو بر ابر الگوی مصرف یعنی بیش از 28 مترمکعب آب مصرف می‌کنند، «بدمصرف» محسوب می‌شوند و همین دسته از این پس با قطع آب مواجه خواهند شد. ️

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مردم از ما پدری می خواهند نه اعمال قدرت! / این‌ها بچه‌های ما هستند، منحرف است؟ بی‌حجاب است؟! بچه‌های ما هستند

ش اکتبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| آیت الله سید جواد علوی بروجردی در «درس خارج فقه حضرت آیت‌الله علوی بروجردی؛ شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام» گفت: فردا مصادف است با شهادت مظلومانۀ وجود مقدس آقا امام عسکری صلوات‌الله ‌و سلامه‌علیه است. به محضر ولی‌نعمت خود، وجود مقدس آقا حجت‌بن‌الحسن‌المهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف عرض ادب و عرض تسلیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000