ساپینتو به باشگاه استقلال فراخوانده شد

اعتمادآنلاین|

یکی از حواشی بازی گل گهر و استقلال در آخرین لحظات بازی و هنگام اعلام ضربه پنالتی به سود استقلال رخ داد که جنجال آن لحظات منجر به اخراج ریکاردو ساپینتو شد و حالا همین اخراج مسئولان باشگاه استقلال را مجاب ساخته تا دیداری توجیهی با سرمربی پرتغالی تیمشان داشته باشند.

به گزارش خبرورزشی، این اولین رفتار جنجالی ساپینتو در استقلال نبود و وی پیش از این نیز با زدن ضربه پا به برانکارد نیروهای درمانی در بندر انزلی به کمیته انضباطی فراخوانده شده بود.

تکرار رفتار جنجالی از سوی ساپینتو حالا مدیران استقلال را بر آن داشته تا در همین رابطه دیداری با وی داشته باشند و تلاش کنند وی را برای کنترل بیشتر بر اعصاب و خویشتنداری هنگام برگزاری یک دیدار رسمی مجاب نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کاهش 40 درصدی حمل‌ونقل بین‌المللی در پی اعتراضات اخیر

د اکتبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه قدس در گزارشی از کاهش ۴۰ درصدی حمل‌ونقل بین‌المللی با شروع اعتراضات و ناآرامی‌ها در کشور خبر داده است. به گزارش قدس، به گفته شرکت‌های ترانزیتی در پی ناآرامی‌های اخیر و تصویر مخابره شده از ایران به جهان، ترانزیت عبوری از کشور کاهش ‌یافته، طوری که برخی فورواردرها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000