موافقت روسیه با انجام تحقیقات بین المللی درباره خط لوله نورد استریم

اعتمادآنلاین|

آسیب به خط لوله نورد استریم 1 و 2 باعث شد عملیات گاز رسانی از این دو خط لوله با توقف روبه رو شود. روسیه اما این آسیب را خرابکاری برخی از مخالفانش برای گازرسانی عنوان کرد.

به گزارش مهر، «سرگئی ورشینین» معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش همه گزینه‌ها را برای شناسایی عوامل حمله به دو خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا (نورد استریم ۱ و ۲) بررسی خواهد کرد.

به نقل از المیادین، بر اساس این گزارش، سرگئی ورشینین همچنین اعلام کرد که روسیه با انجام تحقیقات بین المللی با مشارکت آلمان درباره حمله تروریستی به خطوط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موافق است.

این در حالی است که روسیه بارها اعلام کرده است که نابودی پروژه نورد استریم به نفع آمریکا است.

در همین زمینه، ریچارد بلاک سناتور سابق آمریکایی نیز در گفتگو با شبکه تلویزیونی tv۳۶۰ تاکید کرد: انفجار خط لوله نورد استریم توسط سیا و با موافقت اولاف شولتس صدراعظم آلمان انجام شد.

وی در ادامه افزود: به نظر می‌رسد صدر اعظم آلمان به اندازه کافی به مردم کشورش علاقه‌ای ندارد و با آنها صادق نیست، وی به در معرض تهدید قرار گرفتن آرامش و ثبات مالی آلمان بی توجه است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تلاشمان برقراری امنیت برای مردم است

پ اکتبر 6 , 2022
اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی در ملاقات با محسن منصوری استاندار تهران از حمایت‌های همه جانبه استاندار تهران، قدردانی کرد. به گزارش مهر، رئیس پلیس پایتخت گفت: *استاندار تهران با درک عمیق و دقیق از مهم‌ترین زیرساختی که موضوع امنیت است همواره از نیروی انتظامی که طلایه دار و رکن رکین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000