پشت پرده پروژه مخالفت با حجاب چیزی نیست جز اجرای «بی‌حجابی اجباری»

اعتمادآنلاین|

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود مدعی شد پشت‌پرده مخالفت با حجاب اجباری، اجرای پروژه بی‌حجابی اجباری است.

به گزارش کیهان، شعار دروغین «زن، زندگی، آزادی» نشان‌دهنده بغض و خشم دشمن از زنان ایرانی است. زنانی که یکی از بزرگ‌ترین ضربه‌ها را به تمدن غرب زده‌اند. دولت تروریست آمریکا و شبکه بین‌الملل صهیونیسم با مأیوس شدن از مقابله‌ نظامی و اقتصادی با ایران اسلامی، اینک بر تلاش تبلیغی و سیاسی خود افزوده‌ است. اما ملت ایران در آزمون‌های مختلف و از جمله جنگ ترکیبی اخیر دشمن در پوشش فریبنده دفاع از حقوق زنان، باز هم سربلند بیرون آمده و دشمن را بیش از پیش مأیوس و سرخورده کرد.

نویسنده در ادامه مدعی شده است: زنان فهیم و شریف ایران می‌دانند که پشت‌پرده پروژه مخالفت دشمن با حجاب چیزی نیست جز اجرای «بی‌حجابی اجباری»؛ آرزویی که دشمن تاکنون به گور برده و هیچ‌گاه آن را در ایران اسلامی به چشم نخواهد دید.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 3

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 3 رای مخالف

پست بعدی

خطر ریزش طبقه دوم ورزشگاه آزادی در صورت حضور تماشاچیان انبوه

پ اکتبر 6 , 2022
اعتمادآنلاین| شهروند گزارشی از وضعیت بحرانی ورزشگاه آزادی دارد و از حتمال ریزش طبقه دوم این ورزشگاه در صورت حضور جمعیت انبوه خبر داده است. به گزارش شهروند، هنوز چند جایگاه اندک از طبقه اول و اکثر جایگاه‌های ساخته شده در طبقه دوم دچار آسیب شده‌اند و این مسأله نگرانی‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000