مشاجره و درگیری در اتاق عمل؛ تیم جراحی به جان هم افتادند+ ویدئو

اعتمادآنلاین|

در حادثه‌ای عجیب و کم‌سابقه پزشکان یک تیم جراحی در داخل اتاق عمل و در حالی که بیمار بیهوش روی تخت بود به جان هم افتادند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از رسانه‌های عربی، ورود یک پزشک به اتاق عمل باعث بروز مشاجره و درگیری بین پزشکان شد.

تصاویر منتشرشده از این واقعه در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد گروهی از پزشکان و پرستاران که مشغول انجام عمل جراحی هستند بالای سر بیماری که گویا بیهوش است و شکمش هم به طور کامل باز شده با یکدیگر درگیر می‌شوند.

در این لحظات ناگهان یکی از پزشکان ماسک را از صورت خود برمی‌دارد و اشاره‌های هشداردهنده‌ای به پزشک دیگری می‌کند، تا بعد از آن فریادهای بلندی همانند مشاجره‌هایی که کوچه و بازار اتفاق می‌افتد در اتاق عمل شنیده شود.

تصاویر موجود نشان می‌دهد شماری از پرستاران تلاش می‌کنند به اختلاف بین پزشکان پایان دهند و به آنها اجازه ندهند به ویژه در حالی که بیمار همچنان با شکمی باز روی تخت است وارد درگیری فیزیکی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

عکس | رونمایی از شماتیک و ویژگی های کراس اوور ارزان جانشین پژو ۲۰۶ !

س اکتبر 4 , 2022
گجت نیوز از ویژگی های پلتفرم کراس اور اقتصادی جدیدی نوشته که هنوز نام تجاری ندارد اما قرار است جایگزین پژو ۲۰۶ شود. خودرویی که فول آپشنش گیربکس اتومات دارد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000