جارو دستی بلند شهرداری پلاستیکی

تجهیزات نظافتی بسیار زیاد و جدیدی در مراکز تولیدی مشهد ساخته و با قیمتهای مختلفی وارد بازار می شوند که نمونه های پر طرفدار آن جارو شهرداری پلاستیکی می باشد و با طراحی خاص خود اامکان استفاده برای اکثر افراد وجود دارد و شرایط استفاده از آن بسیار راحت می باشد، ضمن این که قدرت پوشش خوبی بر روی زمین دارد و همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شد می تواند در هر بار استفاده محیط بزرگی را در مدت زمان کمی نظافت و تمیز کند.

این جاروها به جارو فراشی نیز معروفند که با استفاده از دسته بلند می توان به صورت ایستاده و در حال قدم زدن زمین و یا هر محیط دیگر را نظافت کرد و هر گونه گرد و غبار و زباله را از سطح مورد نظر پاک کرد.

مدلهای قدیمی این جارو با استفاده از جاروهای گیاهی تهیه و ساخته می شد که دوام و عمر و ماندگاری بالایی نداشتند و پس از مدتی تراکم شاخه های خود را از دست می دادند و کارایی همیشه را نداشتند که باید با نمونه های جدید تعویض می شدند که این کار زمانبر و هزینه بردار بود.

عموما این جاروها چوبی بودند که از چوبهای مخصوصی تولید می شدند و دسته ای از شاخه های نازک این چوب به دور دسته بلند فلزی و یا چوبی بسته می شوند تا جارو تشکیل شود و بتوان از آن استفاده نمود که مهم ترین و بارز ترین ویژگی این جاروها این است که در هنگام استفاده از آنها فشاری به کمر و ستون فقرات شما نمی آید و در دراز مدت سبب دردهای مفصلی در ناحیه کمر و پشت نمی شود.

جارو دستی بلند

وسایل مورد نیاز هر خانه ای جارو دستی است که با به بازار آمدن نوع دسته بلندآن خیلی کار با این وسیله ضروریی راحت شده است.

یکی دیگر از وسایلی که برای نظافت منزل و شستن زمین به کار می رود تی ماکارونی است که انوع آن در بازار به فروش می رسد این وسیله که به صورت روزانه از آن استفاده می شود.

استفاده از آن بسیار راحت است اما باید توجه داشته باشید جنس و مدلی که میخرید طوری باشد که به سطوح آسیب نرساند و لکه ها و الودگیها را به راحتی از بین ببرد از جمله مزایای استفاده از تی می توان به مواردی همچون از بین بردن و نابودی لکه ها و بوی بد آن، نظافت و پاکسازی کاشی و سرامیک و کفپوشهای منازل و محل کار، رفع لکه ها و تیرگیها از روی دیوارهای گچی و کاغذ دیواری اشاره کرد.

با توجه به استفاده فراوان از تی انوع مختلف آن از جمله طی حوله ای که از جنس حوله است و ظاهر و کارایی متفاوتی از جارو دستی بلند دارد، طی مسطح که برای نظافت مکانهای پر رفت و آمد و گردگیری آن نظیر آشپزخانه و پله اسفتده می شود، تی پارجه ای یا نخی که به عنوان پر مصرف ترین طی به کار می رود که قدرت جذب آن بسیار بالا است و بهترین کزینه برای نظافت و تمیزی منزل به کار می رود این تی از رشته های نخی ضخیم تشکیل شده است که در انتهای یک میله پلاستیکی یا فلزی و یا چوبی نصب شده است.

از آن جایی که هر روز گردو غبار و آشغال رو سطوح مختلف و فرشها به شچم می خومرد ضروری است که روزانه آنها را نظافت کنیم.

جارو شهرداری پلاستیکی

امروزه در بازار قیمت جارو بافی شهرداری پلاستیکی به دلیل دوام بالای آنها نسب به جارو چوبی بیشتر است.

همانطور که می دانید نظافت را باید در همه مکانها به خصوص مکانهای عمومی انجام داد چرا که اگر نظافتی صورت نگیرد می تواند عامل بیماریهای مختلفی نیز باشد.

یکی از مزایای جاروهای پلاستیکی این است که قابل شستشو می باشد به همین خاطر می توان آن را برای نظافت و جمع آوری لجن هم استفاده کرد.

جاروی پلاستیکی به دلیل دارا بودن الیاف پلاستیکی مقاومت بسیار بیشتری داشته و می توان از آن در نقاط مختلف شهر مورد استفاده قرار داد.

این محصولات را می توان در رنگهای مختلف نیز تهیه کرد و زمان زیادی را با استفاده از آن معابر را جارو کرد.

میزان انعطاف در جارو شهرداری پلاستیکی بسیار بالاست به همین خاطر در صورتی که روی آنها فشاری وارد شود نسبت به جاروهای چوبی مقاومت بیشتری را از خود نشان خواهد داد.

دسته هایی که برای این وسیله استفاده می کنند معمولا از چوب یا فلز می باشد که باید گفت نمونه دسته چوبی آن سبک تر است.

متاسفانه افراد زیادی هستند که زباله های خود را از درون خودرو به بیرون پرتاب می کنند که این نشانه کمبود شخصیت بسیاری از این افراد است.

پست بعدی

قیمت سرویس خواب دو نفره تهران

د اکتبر 3 , 2022
انسان در طول عمر خود به طور متوسط روزانه 8 ساعت را در خواب به سر می برد با توجه به ساعات روز یک سوم از عمر خود را در خواب است سرویس خواب یک نفره و دو نفره ای که با قیمتهای تفاوتی در بازار خرید و فروش می […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000