قیمت بلوک سقفی لیکا شاهرود

بلوک ها باید بتوانند نیرو و وزنی را که در هنگام بتن ریزی به آن ها وارد می شود را تحمل کنند و اصولا در ساخت بلوک ها از بتن، سفال و یونولیت استفاده می شود که این مواد تشکیل دهنده نباید روی بتن ها اثر شیمیایی بگذارند. تیرچه بلوک یا همان بلوک های سقفی از انواع مختلفی برخوردارند که مهندسین عمران باید آشناییت کافی با آن ها داشته باشند؛ بلوک های سقفی به عنوان یک المان غیر سازه ای در ساختمان کاربرد دارد و هیچ نوع باری را تحمل نمی کنند و فقط برای قالب بندی و مرتب کردن زیر ساخت سقف و حذف بتن زیر تار خنثی کاربرد و استفاده می شود.

عوامل مختلفی در قیمت بلوک سقفی تاثیر گذار می باشند که می توان به جنس و میزان مقاومت آنها در برابر ضربه های ناشی از حمل و نقل اشاره کرد.

بعضی از بلوک ها طوری طراحی شده اند  که بدون نیاز به بتن ریزی می توانند وزن بار زنده و مرده سقف را در مرحله بهره برداری تحمل کنند که از این نوع بیشتر در کشور های اروپایی کاربرد دارد ولی به دلیل این که در برابر نیرو های افقی از مقاومت کمتری برخوردار می باشند و در مناطق زلزله خیز کاربرد ندارند و به همین علت در کشور ما مجاز به استفاده نمی باشد.

برخی از مزایای استفاده از بلوک عبارتند از: وزن سبک، راحتی در حمل و نقل به دلیل وزن پایین، مقاوم در برابر ضربات ناشی از زلزله، مقام در برابر حریق و خوردگی، استقامت بالا در محیط های شیمیایی، چسبندگی بسیار بالا در بین بلوک و ملات، مقاومت در برابر ترک و مناسب برای عایق حرارتی و صوتی از مزیت ها و موارد قابل توجه در انتخاب بلوک سقفی می باشد.

بلوک سقفی لیکا

کاربرد بلوک سقفی باعث می شود تا در مصرف آب کاهش زیادی را شاهد باشیم که نکته بسیار مهمی در این مورد محسوب می شود. این محصول عایق بسیارممتازی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، سرما وگرما و به خصوص صدا در آپارتمان محسوب می شود. قیمت این محصول تابع عوامل بسیاری است که یکی از مهمترین آنها نحوه تهیه مواد اولیه و همچنین استفاده از تکنولوژی در فرایند تولید آن است که با توجه به استراتژی صرفه به مقیاس موجب افزایش و یا کاهش آن می شود. وزن سبک و ابعاد مناسب این محصول سبب شده است که در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی بسیاری به عمل آید.

پیش از آنکه به بررسی و ارزیابی بهترین قیمت بلوک سقفی لیکا بپردازیم لازم است تا با برخی از ویژگی های مهم این رده محصولات آشنا شویم که در زمان خرید و استفاده بتوانیم تمام ایده آل های خود را در این زمینه پوشش دهیم.

این امکان وجود دارد که بتوان بلوک سقفی را با تعداد 10 عدد بلوک سفالی جایگزین کرد.

امکان صرفه جویی بسیار در کم شدن تعداد تیرچه ها به علت عرض مناسب بلوک ها و کاهش شدید مصرف بتن

اجرای بسیار زیبای گچ و خاک حتی بدون نیاز به رابیتس و توری

کاربرد این بلوک ها تحت نظارت و حمایت سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور است.

همچنین باید به این نکته توجه داشت که افزایش میزان عرضه این محصول در بازار، باعث کاهش قیمت و افزایش کیفیت آن خواهد شد.

بلوک سقفی شاهرود

یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمان سنتی در دیوار چینی و ساخت سقف های ساختمان ها بلوک سفال سقفی شاهرود است که به آجر سفالی نیز مشهور بوده و قیمت مناسبی نیز دارد. این بلوک های سفالی که از آب و خاک رس تشکیل شده اند در قالب هایی سوراخ دار در ابعاد و اشکال مختلفی تولید شده و به عنوان یکی از اساسی ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

این مصالح به صورت کلی به دو روش مورد استفاده انبوه سازان و صنعت ساخت و ساز قرار می گیرد که که چنانچه از آنها در سقف ساختمان استفاده شود معمولا به آنها سقف تیرچه بلوک گفته می شود.

در سال های اخیر استفاده از بلوک سقفی شاهرود به عنوان بلوک های سبک سقفی و دیواری که به منظور کاهش تبادل صوتی و حرارتی در ساختمان استفاده می شود گسترش یافته است.

این بلوک ها که از بتن تای سبک دانه و ریز و بتن های گاری می سازند وزنی بالغ بر 1450 کیلوگرم بر متر مکعب داشته و مقاومت متوسط آنها باید وزن حداقل 70 کیلوگرم بر سانتی متر مکعب را تحمل نماید.

این بلوک که در دو نوع معمولی و نمادار تولید می شوند با توجه به ابعاد دیوار یا سقف کشسان مورد نظر به صورت شخصی سازی شده ساخته می شوند در واقع این بلوک ها مخصوصا برای هر سازه به صورت جداگانه ای طراحی می شود.

پست بعدی

قیمت خرید بادمجان قلمی کلش مشکی ریز

س آگوست 23 , 2022
اما در کنار خرید حضوری انواع بادمجان قلمی می توان خریدهای غیر حضوری و اینترنتی این محصولات را هم شاهد باشیم بسیاری از مراکز معتبر فروش با راه اندازی سایتهای فروش خود به عرضه بهتر و سریع تر محصولات کمک می کنند که نتیجه بهتری نیز دارد برای خرید اینترنتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000