زمان حمله چین به تایوان مشخص شد

اعتمادآنلاین|

وزیر دفاع آمریکا در سخنانی گفت که چین تلاش دارد تا واقعیت جدیدی را به تایوان تحمیل کرده و هیچ حمله قریب‌الوقوعی از سوی چین علیه تایوان پیش‌بینی نمی‌شود.

به گزارش فارس، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه گفت که اظهارات مقام‌های روسیه درباره استفاده از تسلیحات هسته‌ای غیرمسئولانه است.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: «همه پرسی‌ها درباره الحاق مناطق اوکراین به روسیه نیرنگ بوده و الحاق غیرقانونی را هرگز برسمیت نمی‌شناسیم».

وزیر دفاع آمریکا اضافه کرد: «انتظار داریم که اوکراین به پیشروی خود و تلاش برای بازپس گیری تمامی سرزمین‌های خود ادامه داده و از این تلاش حمایت خواهیم کرد».

آستین افزود: «چین تلاش می‌کند تا واقعیت جدیدی را به تایوان تحمیل کند و ما هیچ حمله قریب الوقوع چین به تایوان را پیش‌بینی نمی‌کنیم».

وی ادامه داد: «با همکاری همپیمانان تلاش می‌کنیم تا آزادی دریانوردی در دو اقیانوس هند و آرام را تضمین کنیم».

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بلایی که دولت رئیسی بر سر سفره مردم آورد/ قحطی به روایت نمودار

د اکتبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| احسان سلطانی نوشت: بر اساس آمارهای دولتی، قیمت غذا در مرداد ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۳۹۶، بیش از ۷ برابر افزایش یافته، آن هم در شرایطی که حقوق و دستمزدها بین ۳ تا ۵/۵ برابر بالا رفته است. نتیجه شوکهای قیمت ارز و در سوی دیگر حذف ارز ترجیحی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000