هالک پوشالی توبیخ شد

اعتمادآنلاین|

در هفته گذشته به ناگاه ویدیوهایی از مبارزه سجاد غریبی چهره اینستاگرامی مشهور به هالک ایرانی در فضای شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب بسیار وسیعی داشت؛ غریبی در یک مبارزه بوکس با حریفی نه‌چندان نام آشنای قزاق در حال کتک خوردن از او است و مبارزه‌ای بسیار ضعیف و تحقیرآمیز را از خود به‌نمایش می‌گذارد که این مسئله در هفته گذشته بیش از هر موضوع دیگری مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت و البته در خارج از ایران نیز در اغلب رسانه وایرال و موجب ریشخند این ورزشکار ایرانی شد.

به گزارش ورزش سه، بعد از این مبارزه بود که تعداد زیادی از اهالی ورزش به خصوص آنهایی که دستی در رشته‌هایی مثل بوکس و ورزش‌های رزمی دارند، به انتقاد از غریبی پرداخته و از او بابت کاری که باعث زیر سوال رفتن وجهه ورزش ایران در صحنه‌های بین‌المللی شده، انتقاد کرده‌اند.

غریبی در لایو اینستاگرامی به اتفاق فردی که خود را مربی او معرفی کرد، به ابراز پشیمانی از تصمیمات عجیب خود پرداخته و از مردم ایران عذرخواهی کرد.

گفته می شود با ادامه این اظهارنظرها و انتقادهای شدید، با توجه به آنچه که در آخرین مصاحبه غریبی رخ داده و از آنجایی که او در این مبارزات خود را نماینده ایران معرفی کرده، برخورد جدی با وی انجام خواهد شد.

پست بعدی

دو حکم انتصاب جدید رئیسی برای مخبر در یک روز

پ آگوست 4 , 2022
رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000