نیروهای مسلح به حفاظت از ثروت های یمن متعهد است

اعتمادآنلاین|

آتش بس در یمن امشب به پایان می رسد و احتمال اینکه این آتش بس تمدید شود بسیار کم است.

به گزارش مهر، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن با تاکید بر اینکه خاک، آب و ثروت های یمن، اصل و اساس حاکمیت این کشور است گفت: نیروهای مسلح متعهد به حفاظت از ثروت های یمن هستند.

به گزارش مهر، به نقل از المسیره، وی با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی از حاکمیت ملی یمن کوتاه نخواهیم آمد، افزود: ما در پیچ تاریخی بزرگی قرار داریم و همه توانایی ها و امکانات خود را برای مقابله با پروژه صهیونیستی – استکباری در منطقه بسیج کرده ایم و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهیم کرد.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن نیروهای مسلح این کشور را به هشیاری، تلاش و آمادگی لازم برای دفاع از ملت یمن و ارزش های اصیل اسلام ناب محمدی ترغیب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دهه هشتادی‌ها تاریخ‌ساز هستند نه دنباله‌رو تقدیر

ی اکتبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| یک جامعه‌شناس با بیان این که «دهه هشتادی‌ها تاریخ‌ساز هستند نه دنباله‌رو تقدیر»، گفت:جوانان و نسل جدید دهه هشتادی در مرحله خودمختاری که نوعی تکامل ذهنی و فکری است، قرار دارند، مرحله‌ای که مشروعیت کاریزماتیک در آن، رخت می‌بندد. به گزارش نامه نیوز، مهم‌ترین بخش‌های گفت‌و‌گوی امان‌الله قرایی‌مقدم را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000