به محض پایان آتش بس به سمت متجاوزان حرکت می کنیم

اعتمادآنلاین|

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (یکشنبه) همزمان با پایان آتش بس در یمن و احتمال عدم تمدید آن در صفحه توئیتر خود پیامی را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی نیروهای مسلح یمن نوشت:

*«بلافاصله پس از پایان دوره آتش‌بس در یمن و در صورت عدم دستیابی ملت به خواسته‌های بحق خود، ما به سمت شما روانه خواهیم شد. نیروهای مسلح ما در حال آماده شدن برای هرگونه تحولات طی ساعات آینده هستند».

*«نیروهای مسلح به همه شرکت‌های کشتیرانی و دریانوردی کشورهای متجاوز و همچنین شرکت‌های نفتی خارجی و محلی فعال در یمن هشدار می‌دهند که هشدارها و دستورالعمل‌های ما را دنبال کنند و جدی بگیرند».

*«ممکن است بار دیگر برگردیم».

*شنبه شب مهدی المشاط با مسئولان وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک ارتش یمن تماس‌هایی برقرار کرد و آنها را در جریان آخرین تحولات مربوط به جنگ یمن قرار داد.

رهبران انصارالله می‌گویند که تمدید آتش بس در یمن در سایه ادامه تجاوزگری و محاصره یمن از سوی متجاوزان، امکان پذیر نیست.

با توجه به عدم موافقت صنعاء با شروط نامناسب آتش‌بس از جمله ادامه محاصره فرودگاه صنعاء و بنادر، به احتمال قوی آتش بس در یمن امشب (یکشنبه) پس از سه دوره تمدید (6 ماه) به پایان برسد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

خرید لوبیا چیتی صنعتی فامیلا

ی اکتبر 2 , 2022
در کشور ایران و کشورهای همسایه نظیر عراق،پاکستان،افغانستان، عمان و… حبوبات مخصوصا لوبیا چیتی مصرف بسیار زیادی دارد و در این کشورها مردم علاقه ی زیادی به این محصول نشان داده اند. زیرا دارای خواص درمانی و طعم بی نظیری می باشد صادرات لوبیاچیتی به عمان عمدتا توسط کشتی های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000