نباید بانک‌ها را مجبور به وام‌دهی کرد

اعتمادآنلاین|

مجید نیک‌نژاد اظهار کرد: در مسکن مهر گفتند می‌خواهیم برای اقشار کم‌درآمد، خانه بسازیم؛ در حالی که قبل از اجرای این پروژه، قوانینی مثل مسکن روستایی، مسکن کم‌درآمدها، فناوری‌های نوین، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را داشتیم که باید مطابق با آن کارها پیش می‌رفت.

به گزارش ایسنا، رییس انجمن انبوه‌سازان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیش از مسکن مهر در بودجه‌ برای مسکن اقشار کم‌درآمد سالیانه ۱۰۰۰ میلیارد تومان تعیین شده بود ولی به یکباره حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان به طرح مسکن مهر برای اقشار کم‌درآمد اختصاص داده شد. این در حالی است که یک سوم سود تسهیلات ساخت سالانه یک میلیون واحد فقط در سال اول ۳۰ تا ۴۰ هزار میلیارد تومان می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ترکیب منچسترسیتی و منچستریونایتد اعلام شد

ی اکتبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه – به وقت تهران) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه امارات در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پپ گواردیولا و اریک تن‌هاخ سرمربیان دو تیم ترکیب مدنظر خود برای دربی منچستر را اعلام کردند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000