امیدواریم پاریس به صف کشورهای دوست مسکو بازگردد

اعتمادآنلاین|

الکسی مشکوف، سفیر روسیه در پاریس روز سه شنبه گفت کشورش امیدوار است فرانسه به صفوف ملت های دوست بازگردد چون مسکو به ایجاد روابط سودمند متقابل با پاریس در حوزه آفریقا، آسیا، خاورمیانه و آمریکای لاتین ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزار تاس، مشکوف در مراسم روز روسیه که در محل سفارت این کشور در پاریس برگزار شده بود، گفت: روسیه همیشه یک قدرت بزرگ منطقه اوراسیا بوده و خواهد ماند. ما دوستانی در سراسر جهان از جمله آسیا، آفریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه داریم. ما در اروپا نیز دوستانی داریم.

وی افزود: من به این مسئله خوش‌بین هستم که فرانسه به صفوف کشورهای دوست روسیه بازخواهد گشت.

این دیپلمات روس گفت که روابط مسکو با پاریس روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. فرانسه همچنان به ارسال سلاح به اوکراین ادامه می‌دهد و این مسئله تاسف انگیز است.

وی خاطرنشان کرد: تحریم های اتحادیه اروپا نیز ضربه جدی به روابط مسکو و پاریس وارد کرده است. گردش تجاری به شدت کاهش یافته است و شرکت‌های فرانسوی مجبور هستند روسیه را ترک کنند.

سفیر روسیه با بیان اینکه روسیه بر تسریع توسعه زیرساخت ها و اقتصاد خود تمرکز خواهد کرد، گفت: روسیه از این دوره سخت نیز عبور خواهد کرد.

پست بعدی

برای دریافت وام های خُرد نیازی به دریافت وثیقه نیست

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در تشریح جلسه امروز عصر کمیسیون برنامه و بودجه گفت: نشست امروز این کمیسیون با حضور صالح‌آبادی رئیس بانک مرکزی در محل این بانک برگزار و گزارش آنها در خصوص وضعیت اقتصادی و درآمدهای ارزی کشور در سال ۱۴۰۰ و پیش‌بینی آن در سال ۱۴۰۱ مورد بحث […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000