فروش دستکش ایمنی ضد برش

دستکش ایمنی چیست؟ دستکش ایمنی یکی از مهم ترین مسائل مربوط به ایمنی کار در کارگاه های صنعتی می باشد. چنان که بیش از 65 درصد مسائل مربوط به آسیب دیدگی در حین کار، مربوط به دست ها هستند. از این جهت برای جلوگیری از آسیب دیدن دست ها باید از دستکش کار استفاده کرد. در برخی از امور فنی، استفاده از دستکش اجباری است و کار بدون دستکش ایمنی ممنوع می باشد. دستکش های ایمنی در رنگ های متنوع با تخفیف ویژه در انواع و اقسام مختلف تولید می شوند و کاربرد های وسیعی پیدا کرده اند و نه تنها برای کار بلکه در انواع محیط های خشن مورد استفاده قرار می گیرند. جهت تهیه ی این محصول می توانید از طریق سایت آراد برندینگ خریداری کنید.

آن زمان که موج دوم رشد اقتصادی در جوامع بشری آغاز و انسان وارد عصر صنعتی شده بود. در آن دوران با اختراع ماشین بخار اکثر کشورها مواجه شدند با ظهور و بروز قارچ گونه و فزاینده کارخانه ها و شرکتهای بسیاری که در زمینه های مختلف شروع به تولید کالاها و ارائه خدمات متنوع نمودند . سختی های کارهای صنعتی به تدریج خود را نشان داده و حوادث کار کم کم رخ نمودند. قیمت انواع دستکش ایمنی: قیمت دستکش ایمنی با توجه به نوع کاربری آن متفاوت است، از همین رو نمی توان قیمت معینی برای آن تعیین کرد. همانطور که در بالا گفته شد، دستکش های ایمنی برای کارهای متفاوتی استفاده دارند.

خرید دستکش ایمنی ضد برش

در واقع ضربه ای کاری به آن اندام خاص زده است و درست در همین زمان بحث چرایی دقت در انتخاب و خرید دستکش ایمنی مناسب با شغل و حرفه مان پیش کشیده میشود زیرا همه آنها به صورت کلی عنوان دستکش ایمنی را یدک کشیده و از تعدادی استاندارد اولیه و مشترک پیروی میکنند و لیکن همه آنها قادر به ایجاد ایمنی مناسب و شایسته برای دستان ما نیستند چون ما در شغلهای مختلفی مشغول به کار هستیم و دقت در جزئیات امر و خصوصیات ارائه شده در هنگام خرید دستکش های ایمنی است که تا حدود زیادی ضامن سلامت دستان ما خواهد بود.

به هیچ وجه نباید انتظار خیلی بالایی از آنها داشت تنها در حدی که ایمنی اولیه ای ایجاد نمایند و پوششی بر روی پوست دست باشند مورد تأیید هستند. دستکش ایمنی ضد برش: این دستکش در دو نوع در بازار موجود است نخست ضد برش فولادی نام دارد که از بافته شدن زنجیرهای فولادی به هم شکل می گیرد و به عنوان عامل جلوگیری کننده از برخورد هر گونه تیغه ای با دست و انگشتان ممانعت به عمل آورده و از سلامت کاربر محافظت کرده و امنیت خاطر را برای وی به ارمغان می آورد و بیشترین کاربرد آن در مشاغلی همچون قصابی می ‌باشد. نوع دوم از دستکش ایمنی ضد برش ، نوع کف مواد است که در آن یک لایه محافظتی از جنس لاستیک ،کف دستکش و دور تا دور انگشتان را در بر می گیرد و بدین ترتیب از هرگونه جراحت و آسیب به دست و انگشتان جلوگیری میگردد.

فروش دستکش ایمنی کار

انواع دستکش ایمنی کار: دستکش ایمنی برای کارها و امور فنی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و انواع مختلفی دارد: دستکش های ضد مواد شیمیایی: این نوع دستکش ها برای آزمایشگاه ها، پالایشگاه ها و کارخانه های مواد بهداشتی، شوینده و محلول های صنعتی و… استفاده دارند. استفاده های دیگر از این نوع دستکش ها می توان کار خانگی با مواد شوینده قوی، محلول های شیمیایی و محیط های دیگر از این قبیل نام برد. دستکش های ضد برش: در موارد مربوط به برش کاری فلزات همچون آهن و آلومینیوم و همینطور دستگاه های برش صنعتی استفاده دارند. همچنین در موارد مربوط به باغداری جهت نگهداری و برش شاخ و برگ درختان استفاده می شود.

از مهم ترین و پرکاربرد ترین مواد اولیه در ساخت این نوع دستکش ها الیاف پلی استر می باشد که در مراکز فروش دستکش ایمنی با قیمت های متفاوتی ارائه می شوند. این دستکش ها از جنس چرم، لاتکس، کتان و… و همچنین درجات مقاومتی مختلف تولید می شوند. در شرکت دستکش گیلان دستکش های خانگی تولید می کرد اما در سال های بعد یکی از بهترین دستکش های ایمنی موجود در بازار را تولید می کند. کارخانه تولید دستکش استاد کار (شرکت حریر ایران): یکی دیگر از بهترین دستکش های ایمنی موجود در بازار ایران را می توان دستکش ایمنی استاد کار نامید. شرکت حریر ایران در سال 1356 تاسیس شد و تولید انواع دستکش را آغاز کرد.

پست بعدی

قیمت فروش زالو طبی آب شیرین

ش اکتبر 1 , 2022
زالو ها انواع مختلفی در بازار دارند . به دلیل کمبود زالو های طبی در بازار شاهد افزایش قیمت زالوی طبی به بالاترین حد خود هستیم. برای استعلام بهترین قیمت روز زالوی طبی می توانید از مراکزی که خرید و فروش زالوی طبی را به صورت عمده انجام می دهند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000