قیمت چیپس خلالی مزمز

یکی از محصولات غذایی خوشمزه و کلاسیک که برای هر موقعیتی عالی و دلچسب می باشد چیپس خلالی بوده که از سیب زمینی تازه تهیه می شوند و تا زمانی که کاملا ترد شوند پخته شده و پس از آن با قیمت بسیار مناسب توسط شرکتهای مطرحی مانند مزمز، چی توز و غیره در بسته بندیهای شیک و جالب در بازارهای داخلی عرضه می شوند.

بر روی سیب‌زمینی ترد، فقط مقدار مناسب نمک می‌ریزند تا این میان ‌وعده طعم بهتری گرفته و ترکیب طعم کلاسیک چیپس سیب زمینی به شکل خلال کوچک و لقمه ای، این اسنک را به بهترین میان وعده مهمانی تبدیل می کند.

به طور خاص، چیپس خلالی ساده و بدون نمک حاوی 52.9 گرم کربوهیدرات در هر 100 گرم بوده که در اینجا چون کربوهیدات چیپس تصیفیه شده بوده و دارای مواد مغذی متراکم می باشد در صورت استفاده بیش از حد بدن توانایی سوخت و ساز این ماده را نداشته و مقدار اضافی آن به شکل چربی و کالری اضافه در بدن ذخیره شده و سبب چاقی می شود که به همین دلیل باید از مصرف بیش از حد چیپس خودداری کنید.

در نهایت اگر شما عزیزان نیز به دنبال یک میان وعده ترد و خوشمزه می گردید می توانید برای تهیه این محصولات درجه یک به سایت آراد برندینگ مراجعه نموده و این ماده غذایی دلچسب را در هر طعم و اندازه ای که علاقه دارید سفارش داده و ما آن را با قیمت معقول و نزول یافته در کوتاه ترین زمان به دست شما مشتریان گرامی خواهیم رساند.

چیپس خلالی مزمز بزرگ

برای درست کردن تردترین و عالی ترین چیپس خلالی نیازی نیست یک آشپز متخصص باشید یا مواد اولیه خاصی را با قیمت بالا تهیه کنید و تنها کافیست ابتدا خمیری با پوره سیب زمینی و ادویه تهیه کنید و زمانی که خمیر را آماده کردید، قسمتی از خمیر را بردارید و به ضخامت متوسط ببرید.

خمیر رول شده را با کمک چاقو یا کاتر پیتزا به شکل خلال برش داده و حالا در ماهیتابه ای روغن را اضافه کرده و خوب حرارت دهید، سپس بعد از داغ شدن روغن، تکه های سیب زمینی آماده شده را در روغن داغ اضافه کنید و خوب تفت دهید تا وقتی که سیب زمینی سرخ شده طلایی و ترد شد، در آخر نیز سیب زمینی سرخ شده را در بشقاب قرار دهید.

جالب است بدانید که محبوب ترین طعم چیپس سیب زمینی ساده بوده و پس از آن باربیکیو، و سپس پیاز و طعمهای دیگر که بر خلاف عقیده بسیار از افراد کیسه های چیپس پر از هوا نیستند. بلکه با گاز نیتروژن پر شده اند که نیتروژن نیز از اکسید شدن یا کهنه شدن خلالهای سیب زمینی جلوگیری می کند

چیپس سیب زمینی عامل تاثیر گذاری در افزایش وزن بوده زیرا چربی بالایی دارد و بسیار اعتیادآور است و صدای خرد شدن آن هم در داخل دهان انسان به لذت خوردن چیپس می افزاید که طی تحقیقاتی کسانی که اسنکها را با هدفون خوردند در زمان خیلی کوتاه تری از چیپس خسته شدند اما این نکته هم قابل توجه است که برای مصرف اینگونه تنقلات باید از برند های معتبری چون چیپس خلالی مزمز تهیه نمود تا خیالمان از بابت سلامت نسبی محصول راحت باشد.

چیپس سیب زمینی به دلیل طرز تهیه و موادی که استفاده می شود می تواند سبب چاقی و اضافه وزن شود که به عنوان مثال چون ابتدا چیپس سیب زمینی را در روغن تصفیه شده سرخ می کنند چربی و کالری این ماده غذایی بالا می رود.

در واقع، یک وعده چیپس سیب زمینی می تواند تا 150 کالری و 10 گرم چربی داشته باشد و از آنجایی که چیپس سیب‌زمینی اغلب در مقادیر زیاد مصرف می‌شود، به راحتی می‌توان فهمید که چگونه می‌تواند در افزایش وزن و عوارض مربوط به سلامتی نقش داشته باشد.

قیمت چیپس خلالی

در صورت استفاده از سیستم سرخ کن نامناسب برای چیپس کنترل دما هنگام پخت چیپس با مشکل موجه شده که این عامل سبب حرارت دیدن بیش از اندازه این محصولات و در نتیجه پیدایش ماده ای به نام آکریل آمید شود که یک عامل سرطان زا بوده و برای هر شخصی مضر می باشد.

همچنین یک دستگاه پیشرفته با تکنولوژی به روز و سالم می تواند به حفظ کیفیت روغن و پایین آمدن سطح آکریل آمید کمک کند که این موضوع برای حفظ سلامتی و جلوگیری از خطر ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی بسیار ضروری می باشد.

در هر صورت انواع و اقسام روشها برای تهیه و خوردن چیپس سیب زمینی وجود دارد که یکی از آنها همان حالت خلالی و کشیده شده بوده که قیمت چیپس خلالی  تفاوت آن چنانی با بقیه مدلهای خود ندارد و بیشتر در طعم و شکل با هم اختلاف دارند.

چیپسها را می توان به حالتهای مختلف و گوناگونی برش داد و همچنین با مواد مختلفی چاشنی کرد، از سس کچاپ و تند گرفته تا سس باربیکیو و همچنین می‌توان روغن سرخ کردنی را هم برای طعمی متمایز تغییر داد.

به عنوان مثال، برخی از چیپسهای سیب زمینی در روغن زیتون تهیه می شوند، در حالی که برخی دیگر از ذرت یا روغن سویا تهیه می شوند، و چندین شرکت چیپس سیب زمینی لذیذ را با مواد با کیفیت بالا و تکنیکهای آماده سازی دسته ای تهیه می کنند.

پست بعدی

خرید بشکه فلزی اصفهان

ی اکتبر 2 , 2022
اغلب کارخانجات تولیدی و مراکز ارائه کننده بشکه فلزی نمونه های نو و دسته دوم آن را برای استفاده های گسترده برای مشتریان به فروش می رسانند که این محصول پس از استفاده های مکرر قابلیت استفاده مجدد دارد و می توان دوباره از آن استفاده نمود. بشکه فلزی با ورق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000