قلعه نویی حریف ساپینتو نشد/ 3 امتیاز ارزشمند در حساب استقلال

اعتمادآنلاین|

استقلال از هفته هفتم لیگ برتر مهمان گل‌گهر سیرجان بود و موفق شد در پایان این بازی با نتیجه دو بر 1 به برتری در این بازی خارج از خانه دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، گل‌های این بازی را محمد محبی (دقیقه ۳۰) و کوین یامگا (۸+۹۰) برای استقلال و مهدی تیکدری (دقیقه ۵۵) برای گل‌گهر به ثمر رساندند.

گل‌گهر سیرجاندر این بازی با ترکیب؛ محس فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، رضا شکاری (دقیقه ۶۹- امین قاسمی‌نژاد)، مرتضی تبریزی، مهدی تیکدری، شایان مصلح (دقیقه ۶۳- مهران درخشان‌مهر)، محمد خدابنده لو (دقیقه ۶۴- امین پورعلی)، اریک باگناما و کی‌روش استنلی پا به میدان گذاشت.

استقلال هم با سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی (دقیقه ۸۷- آمانوف)، روزبه چشمی، آرش رضاوند (دقیقه ۷۲- سعید مهری)، مهدی مهدی‌پور (دقیقه ۸۷- ابوالفضل جلالی)، محمد محبی، پیمان بابائی (دقیقه ۷۱- صالح حردانی) و مهدی قایدی (دقیقه ۶۱- رضا میرزایی) وارد زمین شد.

با این نتیجه، گل‌گهر سیرجان با ۱۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول جای گرفت و استقلال با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هلاکت عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه ‌سیستان و بلوچستان

ش اکتبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| یک منبع آگاه اعلام کرد که عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که یک تک‌تیرانداز بود و به صورت هدفمند اقدام به شلیک کرده بود به هلاکت رسیده است. به گزارش برنا، روز گذشته در پی درگیری که بین تروریست‌ها و معاندین با عوامل امنیتی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000