حساب کار دست آلبانی آمده است

اعتمادآنلاین|

روزنامه وطن‌امروز در گزارشی با عنوان «وحشت در تیرانا» نوشت که بعد از حمله سپاه به مواضع «گروهک‌های تروریستی» در کردستان عراق، حساب کار دست آلبانی آمده است.

به گزارش وطن‌امروز، پس از موشک‌باران مواضع گروهک‌های تروریستی مستقر در کردستان عراق، حساب کار حامیان دیگر گروهک‌های ضدایرانی نیز دست‌شان آمده است. در روزهای گذشته در پی اقدامات خرابکارانه و آشوب‌طلبانه گروهک‌های تروریستی که هدفی جز تجزیه ایران ندارند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات‌های متعدد مواضع تروریست‌هایی از قبیل کومله، حزب دموکرات کردستان و پژاک را با موشک منهدم کرد. حالا پس از حمله آخر که چهارشنبه هفته گذشته انجام شد، نخست‌وزیر آلبانی در اظهاراتی اعلام کرده است تنها برای نجات جان باقی‌مانده اعضای سازمان مجاهدین(گروهک تروریست منافقین) به آنها پناه داده شده است. «ادی راما» نخست‌وزیر آلبانی در مصاحبه با خبرگزاری تلگراف گفت ما فقط برای نجات جان منافقین به آنها پناه دادیم و از اقدامات سیاسی آنها حمایت نمی‌کنیم.

وطن‌امروز نوشته که اظهارات نخست‌وزیر آلبانی نشان از آن دارد که دولت آلبانی به عنوان حامی یک گروهک تروریستی ضدایرانی، پس از حملات اخیر موشکی ایران به مواضع گروه‌های تجزیه‌طلب احساس نگرانی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تلویزیون ۵ هزار میلیارد بودجه گرفت تا مسابقه بسازد؟

ش اکتبر 1 , 2022
مسعود روشن‌پژوه معتقد است که کیفیت ساخت مسابقات تلویزیونی کاهش یافته چون به مخاطبان توجهی نمی‌شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000