کلاهبرداری 50 میلیاردی برای جبران باخت در قمار آنلاین

اعتمادآنلاین|

فردی که از طریق سایت دیوار از 30 نفر بیش از 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی شکایت 30 نفر از شهروندان با موضوع کلاهبرداری فردی از طریق سایت دیوار، دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

شکات بیان کردند از طریق سایت دیوار جهت اجاره کردن یک واحد سوئیت با متهم آشنا شدند و متهم پس از تنظیم قرارداد مدعی شد در امر واردات برنج نیز فعالیت دارد و سود خوبی بدست آورده است. مالباختگان گفتن: متهم با انجام مانورهای متقلبانه اعتماد ما را جلب کرد و جمعا مبلغ 50 میلیارد ریال برای سرمایه‌گذاری به وی دادیم اما پس از مدتی هیچگونه سود مشارکت دریافت نکردیم و متوجه شدیم او از ما کلاهبرداری کرده است.

در ادامه هویت اصلی متهم 38 ساله شناسایی و مشخص شد وی اهل یکی از استان های شمال‌شرقی بوده و هم اکنون ساکن استان تهران است، بنابراین کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به استان تهران اعزام شدند و متهم را دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات پلیس اعتراف کرد: از طریق شبکه اینستاگرام با سایت‌های شرط بندی و قمار آشنا شدم و چون باخت زیادی دادم، به تهیه پول از طریق مانورهای متقلبانه و کلاهبرداری روی آوردم و با فروش و اجاره سوئیت خالی به چندین نفر و همچنین ادعا تجارت برنج از شکات کلاهبرداری کردم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بیانیه منتسب به طلاب علیه نظام جعلی است؟

ش اکتبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| پس از حواشی در خصوص یک بیانیه مشکوک که به طلاب حوزه علمیه از سوی رسانه های معاند، نسبت داده شده بود، ایجاد شد مرکز خبر مدیریت حوزه های علمیه نسبت به این بیانیه واکنش نشان داد. به گزارش ایلنا، مرکز خبر حوزه های علمیه در این خصوص آورده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000