حمله ایران به تروریست‌ها تعرض به حاکمیت و امنیت عراق است

اعتمادآنلاین|

دفتر ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که برهم صالح و قاسم الاعرجی، رئیس جمهور و مشاور امنیت ملی این کشور با یکدیگر دیدار و درخصوص اوضاع امنیتی عراق به ویژه حملات ایران به مواضع تروریست ها در اقلیم کردستان رایزنی کردند.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور عراق در این دیدار اقدام ایران را اقدامی خطرناک و غیر قابل پذیرش خواند و آن را تعرض به حاکمیت و امنیت و ثبات عراق و مردم این کشور عنوان کرد.

دو طرف در این دیدار بر لزوم پیگیری این پرونده در سطوح بالا با همسایگان و حل مشکلات از طریق گفت‌وگو و پیگیری مشترک و کانال‌های دیپلماتیک و هم چنین بر اساس منافع امنیتی مشترک و اصل حسن همجواری و قوانین بین المللی تاکید شد.

دو مقام عراقی تاکید کردند که موضع رسمی بغداد و سیاست خارجی آن این است که عراق نباید میدانی برای درگیری و تصفیه حساب باشد، همچنین نباید عراق سکویی برای تعرض به هیچ طرفی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

حق اعتراضی که از آن می‌گویید در کدام فضا نمود عینی پیدا می‌کند؟

ش اکتبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه فرهیختگان در مطلبی با عنوان «چرخ حق اعتراض را از اول اختراع نکنیم» نسبت به سیاست فیلترینگ فضای مجازی انتقاد کرد و از مسیولان پرسید حق اعتراضی که از آن دم می‌زنند کجا نمود عینی پیدا می‌کند؟ به گزارش فرهیختگان، پس از ده روز قطعی‌، مسدودیت‌ و اختلال‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000