باید کارآمدی دین در اداره جامعه را ثابت کنیم

اعتمادآنلاین|

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شامگاه ‌پنج‌شنبه ۷ مهرماه در نخستین یادواره سرداران شهید شهرستان‌های لامرد و مهر، اظهار کرد: خوشبختانه در آغاز ماه ربیع و بعد از ۲ ماه عزاداری در ایام محرم و صفر و همزمان با هفته دفاع مقدس که یادآور فرهنگ جهاد و شهادت، سربلندی و عزت و افتخار ملت ایران است، توفیق دارم در جمع گرم و صمیمی مردم شهرستان‌های لامرد و مهر حضور داشته باشم.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از اظهارات قالیباف را در ادامه می خوانید:

*امروز اگر پیشرفتی می‌بینیم به برکت انقلاب اسلامی است و مجاهدت مستضعفان در انقلاب اسلامی است، همان‌هایی که حضرت امام فرمودند که کسانی که پای این انقلاب تا آخر ایستاده‌اند که طعم فقر را چشیده باشند و این انقلاب تا روزی محکم پابرجا است که سیاست‌ها و تصمیمات براساس اولویت دادن به محرومین و مستضعفین به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باشد و در آن صورت است که پیروز و موفق خواهیم بود..

*شیطنت‌های امروز دشمنان نیز در جنگ شناختی، اقتصادی و فرهنگی است که علیه ما به راه انداخته‌اند چرا که باورهای انقلاب و ارزش‌های آن، مانع حرکت دشمنان است، بنابراین آن‌ها دشمنی می‌کنند.

*وقتی صحبت از مردم می‌شود یعنی سازوکاری برای اداره کشور آماده کنیم که مبنای آن مردم باشند و خروجی آن به نفع و برای مردم باشد که اگر چنین ساختاری ایجاد شود، این حکمرانی درست است. حکمرانی که انسجام و موفقیت همراه داشته باشد.

*امروز اگر مدعی دلسوزی برای کشور، وطن، انقلاب و آینده هستیم و می‌خواهیم بگوییم خدمتگزار مردم، سربازان خوب وطن و بسیجیان و سربازان خوب و وفادار به رهبر معظم انقلاب و خون شهدا هستیم فقط باید یک کار انجام دهیم و آن هم کارآمدی دین در اداره جامعه است. اگر می‌خواهیم همه ارزش‌های انقلاب باقی بماند و نظریه سیاسی امام به معنای اصل نظام مبتنی بر ولایت فقیه باقی بماند باید کارآمدی دین در اداره جامعه را به اثبات برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

۵ تُن ماری جوانا در قم کشف شد

ج سپتامبر 30 , 2022
اعتمادآنلاین| طی گزارش رسیده از منابع اطلاعاتی، مبنی بر اقدام به کاشت مواد مخدر ماری جوانا دریک مرغداری در بخش سلفچگان موضوع توسط عوامل تیم ویژه ضابطین معاونت عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) دردستورکارقرارگرفت. به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، تیم ویژه ضابطین عملیات سپاه امام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000