واکنش الکاظمی به حملات راکتی به منطقه سبز بغداد

اعتمادآنلاین|

در پی اتفاقات امروز در عراق همزمان با آغاز به کار دوباره پارلمان این کشور، دفتر رسانه‌ای مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی به نیروهای امنیتی این کشور دستور داده است تا با تحقیقات منبع حملات راکتی به منطقه سبز بغداد را یافته و آنها را بازداشت کنند.

به گزارش ایرنا، به نقل از سایت شفق نیوز، الکاظمی همچنین از معترضان که از طرفداران جریان صدر بودند خواست که به اصل برگزاری مسالمت‌آمیز تظاهرات و دستورالعمل‌های نیروهای امنیتی در این باره پایبند باشند.

وی در این باره گفت: وضعیت امنیتی کنونی کشور بازتاب وضعیت سیاسی آن است.

الکاظمی در ادامه بار دیگر خواستار گفت‌وگو میان تمامی احزاب و جناح‌های سیاسی با هدف خارج کردن عراق از بن بست سیاسی و حفظ امنیت این کشور شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ادعای ضرب و شتم مهسا امینی رد شده است/ تجمعاتی که با خشونت و سلاح همراه باشد مسالمت آمیز نیست

چ سپتامبر 28 , 2022
اعتمادآنلاین| کاظم غریب‌آبادی روز چهارشنبه با سفرای بلژیک و آلمان در ایران به طور جداگانه، دیدار و گفتگو کرد. به گزارش ایرنا، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با تاکید بر عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری حقوق شهروندان خود، از جمله مهسا امینی، گفت: *درباره فوت خانم امینی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000