وزیر اقتصاد چه دستوری به بانک‌های دولتی داد؟

اعتمادآنلاین|

اعضای هیات مدیره پنج بانک ملی، سپه، تجارت، صادرات و ملت، با حضور در محل وزارت اقتصاد، طی جلساتی جداگانه، گزارش عملکرد خود در این خصوص را به سید احسان خاندوزی ارائه کردند.

به گزارش ایرنا، بنابر این گزارش، در این جلسات، گزارش اقدامات و آمار عملکرد بانک‌هایی مذکور در خصوص واگذاری املاک و سهام آنها در محدوده زمانی یک ساله شروع بکار دولت سیزدهم و نیز برنامه زمان‌بندی فروش این املاک تا پایان سال ۱۴۰۱ ارائه شد.

این گزارش حاکی است، "موانع و چالش‌های پیش روی فروش املاک مازاد"، "وجود برخی ابهامات در نحوه ارزیابی املاک توسط کارشناسان رسمی دادگستری یا قوه قضائیه"، "بررسی امکان بازسازی، تغییر کاربری و هر گونه تغییر به منظور تسهیل در فروش املاک" و… نیز از جمله برخی درخواست‌ها و موارد مطروحه هیات مدیره در گزارش پنج بانک دولتی مذکور به وزیر اقتصاد بود.

گفتنی است، خاندوزی طی سخنانی حین استماع و بررسی گزارش عملکرد بانک‌های دولتی مورد اشاره، پیگیری جدی واگذاری اموال مازاد را تکلیف قانونی نظام بانکی و یکی از توقعات بسیار مهم وزارت اقتصاد از بانک‌ها خواند که در سند تحول اقتصادی دولت نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

گفت و گوی وزیران خارجه ایران و عراق درخصوص تقویت روابط

چ سپتامبر 28 , 2022
اعتمادآنلاین| وزارت خارجه عراق در بیانیه ای اعلام کرد که حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران با فواد حسین، وزیر خارجه عراق دیدار و دو طرف درخصوص روابط دوجانبه تهران و بغداد و راه های تقویت آن و همچنین تحولات منطقه و جهان رایزنی کردند. به گزارش ایسنا، فواد حسین، وزیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000