تمجید قهرمان کشتی فرنگی ایران از محمد بنا

اعتمادآنلاین|

حبیب‌الله اخلاقی در خصوص نتایج فرنگی‌کاران در مسابقات جهانی صربستان اظهار داشت: قبل از پرداختن به نتایج کشتی‌گیران باید خداقوت به کادر فنی گذشته بگویم. محمد بنا در 18-17 سال اخیر کشتی فرنگی ایران را در دنیا متفاوت کرده و اعتماد به نفس در بچه‌هایی که می‌خواهند به کشتی بیایند بیشتر کرده است. همه اینها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مدیون زحمات بنا هستیم. برای دوستانی که جدید آمدند باید بیان کرد زحماتی که بنا کشیده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌توان از آن به سادگی گذشت.

به گزارش فارس، دارنده مدال برنز جهان، اظهار داشت: ما سه مدال در کشتی فرنگی گرفتیم که می‌توانست بیشتر هم باشد. میرزازاده رقابت بسیار نزدیکی با کشتی‌گیر ترک در فینال داشت. محمدعلی گرایی هم کشتی‌گیر با استعدادی است که می‌تواند افتخارآفرینی کند. شاید کسانی که نتایج امسال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست می‌دانند این باشد که آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با سال قبل مقایسه می‌کنند. ما سال گذشته مدال‌های زیادی گرفتیم که تأثیر زیادی در جذب بچه‌ها به کشتی داشت، اما فراموش نکنیم این مسابقات بعد از المپیک بود و از 24 نفری که مدال گرفتند 5-5 نفر در مسابقات جهانی شرکت داشتند. همان سال رقابت‌ها سطحی متفاوت داشت و تیم‌ها با آمادگی خوبی شرکت کردند.

وی در ادامه این مصاحبه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی کارشناسان شرایط بدنی کشتی‌گیران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یکی از دلایل عدم کسب نتیجه می‌دانند تصریح کرد: این موضوع باید بررسی شود. از نظر یک تماشاچی نمی‌توان به جمع‌بندی رسید چون یک سری عوامل درون اردو بود. مثلا شب مسابقه میرزاده و ساروی تب و لرز داشتند که همین روی عملکردشان تأثیر داشت. وقتی از موضوعاتی بی‌اطلاع هستیم نمی‌توانیم ارزیابی دقیقی داشته باشیم. باید برنامه دوستان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارزیابی و آسیب‌شناسی کرد.

اخلاقی در خصوص تغییرات صورت گرفته در کادر فنی و انتخاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: رنگرز یکی از بهترین نیروهاست که می‌تواند سکان تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده بگیرد. امیدوارم مسابقات اسپانیا شروع خوبی برای او باشد. سال آینده، سال حساسی برای ورزش کشور و کشتی است، چون سهمیه المپیک هم در این مسابقات توزیع می‌شود که امیدوارم بچه‌ها موفق باشند.

وی افزود: رنگرز شاید سبک و سیاق دیگری داشته باشد و نمی‌خواهد محمد بنا باشد، او هم مدیرکل مازندران بوده و هم قبلا در بحث فنی ورود داشته است. رنگرز از قهرمانان دنیاست که در بحث فنی و مدیریتی کار کرده، من هم برایش آرزوی موفقیت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مراسم ترحیم امین تارخ امروز برگزار می‌شود

چ سپتامبر 28 , 2022
اعتمادآنلاین| مراسم ترحیم زنده‌یاد امین تارخ امروز ششم مهرماه برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، مراسم ترحیم امین تارخ که روز دوم مهرماه از دنیا رفت، چهارشنبه، ششم مهر در مسجد پیامبر اعظم (ص) از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ واقع در خیابان شریعتی جنب مجموعه ورزشی پیام با حضور همکاران و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000