هر جا که با تمام قوا وسط میدان بودیم هجمه‌ها برای پرت شدن حواس ها شکل گرفتند

اعتمادآنلاین|

انسیه خزعلی، معاونت زنان ریاست جمهوری در هفته دفاع مقدس و روز معنویت، زنان و خانواده با حضور در منزل شهید فرزانه، از فرماندهان لشگر ۲۷ محمد رسول الله(ص) و شهید مدافع حرم و در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا افزود: چینش دقیق حروف تبلیغات، گاهی آنقدر برنامه‌ریزی شده است که شایعات میدان‌دار هدایت افکار می‌شوند و در ادامه اغتشاش و ویرانی برجای مانده تمام انرژی اصلاح را می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه بلندگوهای معاویه با ایجاد جنگ شناختی شکل دیگری از شبهات علیه حق را ایجاد کرد، اظهار داشت: هر کجا که با تمام قوا وسط میدان بودیم هجمه‌ها و دروغ پراکنی‌ها و شایعات بی‌اساس شکل گرفتند تا حواس‌ها پرتِ فضای مسموم رسانه‌ای شود.

معاون اموز زنان و خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در این بین جوانی که در لباس دفاع از نظام مظلومانه به شهادت می‌رسد، در مرز یا همین جا وسط میدان شهر اما اینطور برنامه‌ریزی شده که حواس‌ها همچنان تحت تاثیر جو شایعات باشد!

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

شکایت نتفلیکس به کجا رسید؟

س سپتامبر 27 , 2022
ایرنا نوشت: نتفلیکس، شکایت حق نشر بر سر موسیقی غیر رسمی با الهام از بریجرتون – Bridgerton که سازندگانش را متهم به نقض این حق پس از ایجاد تقاضا برای حذف آن‌ها در شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) کرده بود، حل و فصل کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000