سرقت 50 میلیاردی برای هزینه مواد مخدر زن سارق

اعتمادآنلاین|

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف پرونده‌ای خبر داد که زن سارق با سرقت 50 میلیارد ریال اموال مالباخته، هزینه مصرف مواد مخدرش را تامین کرده بود.

به اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه سعید دالوند گفت: پنجم خرداد سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 163ولنجک تشکیل و با دستور قضائی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مامور کشف و پی‌جویی سرقت شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد سارق زنی است که به منزل مالباخته و واحد کناری شاکی در رفت و آمد بود، عنوان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم با دستور قضائی زن سارق در حالی که مشغول استعمال مواد مخدر بود دستگیر شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در پی‌جوئی‌های انتظامی متهم به جرمش اعتراف و اظهار کرد اموال مسروقه به ارزش 50 میلیارد ریال را برای تامین هزینه مصرف مواد مخدر به افراد عبوری فروخته است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم اعتراف کرد بعد از به دست آوردن کلید منزل مالباخته و تهیه کپی از آن در فرصت مناسبی اموال را سرقت کرده است. در ادامه زن سارق با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد و کشف جزئیات پرونده و جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

پست بعدی

رمزگشایی از سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز

د ژوئن 13 , 2022
قرن نو به نقل از یک کارشناس اقتصادی نوشت: تا زمانی که تحریم‌ها برقرار است بانک مرکزی نمی‌تواند کاری را انجام دهد و در نهایت بانک مرکزی به غیر از اینکه صادرکنندگان را ترغیب به فروش ارز کند و کسب و کارها را کمی اذیت کند کار دیگری از دستش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000